Magas Cé
Szöveges ítélet
Másfél éve, egy 2001-es Octavia cseréjén gondolkodtam (népítélet: Nemcsak a cseh filmek jók). Mindenképp német autót akartam, (nálam a Skoda is az), de a PD TDi dízelekrő sok rosszat hallottam, ezért nagy bánatomra a VW csoportos autók kiestek. Sajnos a szóba jöhető évjáratokból csak ilyen dízelek voltak. Kombi Octavia II. vagy Passat Variant tetszett volna.
A Focusokról sok jót lehetett olvasni,bár a korábbi Fordok nem is voltak bíztatóak, de a C-max már régebben is tetszett. Több autót is megnéztem, kibróbáltam, mielőtt megvettem a jelenlegi 2008-as C-maxot. Tágas, kényelemes családi autó kellet, (akkor már úton volt a baba...), és szempont volt, hogy fiatal legyen. Használtan, egy kereskedéből került hozzám, francia elődöktől. Óra szerint 50000 volt benne, másfél évesen akár hihető is, de ez mindig lutri.
Azóta majdnem két éve használjuk, nem sokat, mert most hagytuk el a 70e-et.
Szeretjük, mert kényelmes, megbízható, elfér benne a család.
Azért van pár dolog ami nem tetszik:az ülőlap kicsit rövid, ötödikben nem igazán szereti az 50-60-as tempót,a könyöklő előre húzva megtöri a szivargyujtóba dugott zsinórt. Ami érthetetlen volt számomra, hogy a Ghia felszereltségű családi autóban nem volt benne a kikapcsolható utasoldali légzsák. Ez a gyerek miatt fontos volt, ezért némi bonyodalmak árán utólag rakattam bele a Cromax műhelyében.
Hibalista
- kb. 60e-nél az első fékbetét az egyik oldalon teljesen lekopott, tárcsával együtt kellett cserélni.
Ide hordtam szervizbe
Gumi-Profi Team műhelye óbudán
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Cromax műhely, nehezen,de megoldották az utasoldali légzsák kikapcsolását.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | s-max |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
