Kerüld a neppert és az 1.8-as Ford motort
Szöveges ítélet
Az autó Hollandiából érkezett egy nepper jóvoltából. Tipikus murvás udvar, drótkerítés, ami nem bizalomgerjesztő, de az auto olyan volt, mint egy új. Sehol egy karc,se kívül, se belül, nem lehetett belekötni semmibe. Szép munkát végzett, aki rendbe rakta. Minden tökéletes volt, kb. a 3. lemosásig, akkor kezdett kioldódni a viasz, vagy valami "csodaszer" a karcokból, szépen jöttek elő, a kormány bőrözés is kopottá vált ezalatt, az is le volt kenve. Jöttek a hibák is, a kézifék kilőtte a gombját, eltört a műanyag belső szerkezete. A váltó 3.ban maradt, szétesett a rudazat. Ekkor vették észre, hogy az egyik első rugó törött. Így ment át a KPM vizsgán! Ezekkel együtt még elfogadható lett volna, mert kényelmes,jól pakolható még így is szerethető autó volt. De volt egy visszatérő hibája, az olaj visszajutott a szívócsőbe és bekoszolta a MAP szenzort, ilyenkor a teljesítménye 60%-a elment. A Ford Szervíz szerint, olajlehúzógyűrű és hengerfej felújítás valószínű, de csak szétszedés után derül ki. Valószínű 3-400eft-ért. Ekkor adtam el.
Hibalista
- Kézifék, féltengely támasztócsapágy,váltó rudazat, rugótörés ,szelepszárszimering / olajlehúzógyűrű .
Ide hordtam szervizbe
Maszek szerelő Eger.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Ford Szervíz Eger.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Civic 1.4 | Következő autója? | 6 |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.2/10) |
