A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus C-Max (2004)

Focus C-Max 2.0 TDCi Ghia 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hosszútávfutó sok csomaggal: 128 000 km eddig

Szöveges ítélet

Elöször a negatívumok:
- 1-2 érthetetlen apró elektronikai hiba, amik jönnek-mennek
- a nyugaton alapáras (Ghia) dolgok közül itthon sok extra (ESP)
- tele van az eleje szénszálas müanyagból készült alkatrésszel: ha komolyan törik az eleje, az NAGYON sokba fog kerülni
- több más alkatrész drága (pl. ablaktörlö), dehát mihez nem

S a pozitívumok:
- elképesztö variálhatóság
- 4 személyesre alakítva az üléseket: óriási lábtér hátul
- tartós 170-nél (!) autópályán 7 liter körüli fogyasztás
- átlagfogyasztás (most, 100 ezer km után) vegyesen kb. 6,8-7 literre ment le
- télen, csak rövid távon használva is 10 liter alatti átlag !
- a futómü egy álom, feszes de nem ráz
- havon és es?ben is érzed, hová megy
- szervokormány a fentiekböl adódóan sportos és kis áttételü
- a LEGJOBB váltója van (6 gangos), amit eddig vezettem

Nekem az a filozófiám, hogy 10-15 ezer kilométer alapján egy gépröl max. annyit lehet mondani, hogy tetszik-e avagy nem, de hogy érdemes-e megvenni, azt leghamarabb csak 100 ezer lefutott kilométer után tudod meg. Nos, most már 128 ezernél járok, de a gép még mindig nem zörög, nem csörög, nem akar szétesni. Fogyasztása lassan-lassan beállt a 7 liter alá (nem a reklám helye, de érdemes Shell V-Power diesellel járni, amennyivel többe kerül, a piezo-rendszerü befecskendezés miatt kb. épp annyival eszik belöle kevesebbet és a gép jóval halkabb - itt viszont jelzem: leghamarabb a 3.-4. tankolás után lehet fogyasztás-csökkenést tapasztalni, hamarabb ne számítson senki rá, a halkabb üzem viszont már az elsö full tankolás után tapasztalható). Nem égnek ki benne az izzók, féktárcsa még az eredeti van benne, a futómühöz eddig még két szimpla beállítást leszámítva nem kellett nyúlni (hozzá kell tegyem: föleg NEM Magyarországon futok az autóval...ha pl. szeretett fövárosunkban autóznék vele nap mint nap, valszeg nem így állna a dolog). A motor még most, ennyi km után is élményszámba megy, a váltója még most is sokkal jobb, mint a legtöbb vadonatúj francia autóé, leszámítva talán az új 1.6-os, turbós 207-es Peugeot-t (hogy vajon miért kellett pl. a 2.0-ás C4-es dízelbe (amiben ugyanez a motor van) teljesen más váltót rakni, kedves Citroen, azt csak ti tudjátok...mindenesetre ez a Getrag gyártmányú szerkezet nagy dobás, az egyszer szent). Szóval összességében csak így, röviden: MEGÉRTE. Ha 40-45 ezer km-t vagy afelett futsz egy évben, kell a hely embernek-csomagnak, utálsz a földön ülni viszont igényled a dinamikát és emellett nem akarsz állandóan a szervizbe járkálni: vegyél egy ilyet. Nem fogod megbánni.

Hibalista

- 1.) Intercooler levegöcsöve 15.000 Km környékén lejött - rögzítöbilincs meghúzva: ingyenes javítás
-
- 2.) A turbó kétszer menet közben minden elözetes jelzés nélkül kikapcsolt - gyújtás ki, motor beindít, turbó újra megy (...)
-
- 3.) 65.000 km környékén elszállt az üzemanyagszivattyú - garanciális csere
-
- 4.) 81.000 km környékén autópályán többször is átváltott "vészüzemmódba" (=sárga visszajelzö a müszerfalon, kb. 130 km/h végsebesség, nulla gyorsulás), leállítás után megjavult, szervíz (Németország) a hibákat csak kiolvasni tudta, orvosolni nem. A hiba csak többszáz km egyfolytában történö autópályázás után jött elö (vagy épp nem...)
-
- 4.)-hez kiegészítés: a nevezett vészüzemmódos hiba az elmúlt 47 ezer km alatt egyszer sem jött elö....
-
- 5.) 109.000-nél csomagtérnyitó mikrokapcsoló cseréje

Ide hordtam szervizbe

AUTÓ-NEXUS Kft.
8200 Veszprém, a Budapesti úton
+ mindig gyorsan kaptam idöpontot
+ hagyják végignézni a javítást
+ elviselhetö díjak (kötelezö kb. 35e Ft)
+ minden alkalommal alapos átvizsgálás
- hitelkártyával nem lehet fizetni

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 128000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Zafira 1.6 Comfort Következő autója? Ugyanez. Egyértelmüen !!!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus C-Max 2004 (2004)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)