A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus C-Max (2004)

Focus C-Max C-max 2,0 Ghia 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hátradől, mosolyog

Szöveges ítélet

Korábban volt egy farkasszemű Mondeo Ghiánk és egy új kasznis Fiestánk is. A Mondeo után használt kisautó elég nagy csalódás volt, fapad, zéró kényelem, fantáziátlan belső terek, ezért a c-max visszahozta a nagy autóval járó, már-már elfeledett felső középkategóriás vezetésélményt.
Ráadásul a felületek, az anyagok, a letisztult formák, a kormánygombok és a rádiós távvezérlő olyan prémium kényelmet ad, amit korábban nem ismertem. Ez az eddigi legjobb autónk na.
Az elektronika a fordnál legendásan szar (a fiestánk fedélzeti kompútere két hónap után megdöglött) ezt a kocsit viszont kifogtuk: minden gomb és lámpa hibátlanul működik, a jelzők jeleznek, megbízhatónak tűnik az autó.
Úgy látom, ma azért divatos a diesel autó, mert olcsó, ehhez képest jól megy, c-maxban a márkakereskedő szerint nem is nagyon adtak el 2 literes ghiát benzinmotorral. (Ránk akartak sózni 1.6-os fekete dieseleket a raktárról, valósággal harcolnunk kellett a gyári darabért. Nekünk nagyon bejött, megfelelő ereje van, a nyomaték jól eltalált, ugrik a lámpánál, megdöbbentően gyorsul, autópályán csendes társ, falja a kilométereket 180-190 utazósebességgel (10-13 l/100km).
A kapszulafíling teljes, minden külső zaj kizárva, a kocsi mozgékony, fordulékony, közvetlenül reagál, egyéltalán nem érezni, hogy egyterű "bálnában" ül az ember. A variálhatóság és a sok-sok nyomógomb miatt szórakoztató, vidám hangulatú, bőséges helyt kínáló barátságos autó, a városban látványosan kineveti az ezüstszürke és fekete komolykodó középvezető- és menedzser-hivatalnok krómdíszléces mondeokat. Még mindig megvan, a három éves lízing leteltével lehet, hogy ez lesz az első autó, ami velünk marad.

Hibalista

- Vásárlás után nemsokkal zavaró ciripelő hang jött a jobb első legéscsillapító felől. A szervízben (Magyarország legnagyobb Ford márkakereskedése szakítottunk velük) folyamatosan hülyének néztek, végül vezetéksurlódásra hivatkoztak. Máshol később megszüntették a hibát.
- Egy horvátországi nyaralás (meredek hegyi falvak nagy dugók, elektromos kézifékes indulások, de - őszintén - semmi bénázás, erőltetés) szó szerint megette a kuplungtárcsát, a magyar határ előtt nem sokkal megállt az autó. A Ford nemzetközi autómentős trélere hozott egy lépcsőshátú focust cserébe, mi azzal jöttünk haza, a c-maxot pedig Nagykanizsára szállították, ahol némi szájtátás után garanciálisan (értsd: ingyen) cserélték a kuplungot, azóta minden oké.

Ide hordtam szervizbe

Ford Solymár

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Ford Esztergom (feleakkora árakkal)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Fiesta Következő autója? Még nem aktuális
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus C-Max 2004 (2004)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)