Fiatalos, családos
Szöveges ítélet
Mivel egy amerikai autót akartunk elcserélni, így nagyon be voltak határolva a lehetőségek.
Hosszas keresgélés, alkudozgatás után úgy nézett ki, hogy beszámítják a C-max-be.
Külföldről behozott, "vezetett szervízkönyvvel", "128000" km-es óraállással.
Kipróbáltuk, jól ment, nem zörgött a kárpit, nem csörgött a motor... úgy tűnt, hogy az autó egyben van, kilométer ide vagy oda. (ÁLLAPOTOT VESZÜNK ÉS NEM KILOMÉTERÓRA ÁLLÁST!) A felszereltségéből adódóan az ajtókárpit erős nyomás hatására nyikorog, de ez csak kiszálláskor észlelhető, ezt figyelembe se vettük. A hátulja sérült volt, de a "szervízkönyvbe" az is be volt írva, pecsételve.
Próba közben megtetszett az autó, utána jártam, hogy milyen hibákra lehet számítani. A szokásos, mint minden modern dízelnél: CR hibák, kéttömegű lendkerék, részecskeszűrő, turbó.
Az alapos utánajárás után rábólintottam a cserére.
Tehát 2011. december óta boldog Ford tulajdonos vagyok. Nem bántam meg, az autó azóta is tökéletesen működik, kényelmes, jól megy, megbízható és KEVESET FOGYASZT! Alap felszereltségű, de van benne tempomat, bluetooth kihangosító és kétzónás klíma.
10000 km megtétele után az egyetlen hibája, amit már említettem, hogy kiszálláskor nyikorog az ajtókárpit.
Hibalista
- Vásárlás után rögtön vezérműszíj, feszítőgörgő, olajak, szűrők cseréje + hátsó fékbetéteket kellett cserélni. Anyag 70e Ft
Ide hordtam szervizbe
Mazda Komárom - Klipács és Tóth
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 128000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Galant 2.0 GLS | Következő autója? | Focus ST TDCi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
