A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus C-Max (2004)

Focus C-Max 1.6 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

AMO szappan maxi kiadásban - színtelen és szagtalan

Szöveges ítélet

Citroen után nem túl kényelmes ülések, kicsit rövid ülőpad. Alsóbb helyzetben kényelmesebb, felül kevésbé - sajnos, pedig hát az emberfia egyterűmagasságokban szeretne utazni. De figyelem ez MAX csak a kompakt egyterű kategóriában fityeg (ez lenne a c?). Kevéssé hasznáható deréktámasz.
Unalmas germánság, amerre a szem ellát. Vagyis enterriőrgondoskodásból cirókaminusza lesz aki sokat lakik benne. Ez mindenképp minuszpontokat érdemel.
Könnyen karcolódó matchboxműanyagok a lábtérben és a csomagtartóban (Ezt azért egy 4.1mFt-s autótól nem vártam volna - trend felszereltség ). Ajtók belső borítása műanyag, amelyet a fordpíár ezen brénsztormjáért prémiumban részesített dolgozója/heréje úgy tálalt fel a prosiban, hogy a beltér allergénmentes! Könyöklő valamiért az Aldebran rendszer homo ludenseinek lett szánva - én balkezem legalábbis az övvonal, vagy mi, no ajtó üvegezéskezdeténél szoktam volt pihentetni, ha jobb kézzel vezetek (Lehet hogy túl rövid a felkarjaim egyike ehhez?).
Ha bal kézzel vezetek, akkor a micimackóláb (germanicus terminológia szerint karrthomas) nagyjából használható is, de ezt egy lefogyott micimackóról (ha létezik ilyen) vágták le az biztos....

Megbízhatóság jó - hiába a németországi törökök egész jól összerakták.
Mindenhova elvitt. Folyadékutántöltések voltak csak. Meg persze a két kötelező, amikor eljött a ciklus.
Ez sok pluszpont.
A rövidebb váltóáttételezés miatt magasabb fordulat autópályautazón (ua, motor mint a Focusban, de nagyobb szappandoboz jár hozzá ugye), kicsit csökkenti a komfortérzetet. Futómű enyhén kemény, de a nagy és magas testet valamivel az aszfalton kell tartani hogy ne billegjen.
Kétszer megijesztett kisebb elsokalásokkor, de nem billent és gázelvételre az orrtolás megszűnt - nem lett probléma.
3 gyerekülés kacagva elfér. Az asztalkák kisebb gyereknél kevéssé használhatóak (nem érik el rendesen). A közepén lévő pohártartó teljességel alkalmas minden olyan gyermekholmi lepogyogására, amelynek átmérője a félitteres palack mérete körül van (gyerekpalack is átesik persze)
1 évesen elkezd zörögni bennük a rugó (típusjellegzetesség). Anyós szélvédő alatti rakodótálcája csak az unalom vagy a derék megtörésére alkalmas, max. egy kockásfüzet vagy egy aláírási címpéldány tárolására alkalmas, csak el ne felejtsd hogy oda raktál valamit. Hátsó lábtérben található rakodórekeszek a ritkán kellő eszközök tárolására alkalmasak csak, hiszen kinek van kedve a koszos tálcák alá kototrászva kivenni akármit is. Csomagtartó megfelelő méretű, ami persze az ülések variálásával nagyítható
Kalaptartó hamar fárad - vigyázat - csak kalapokhoz használjuk, ahogy azt neve is mutatja!
Izzócsere hátsó lámpában: nőgyógyász kézügyességel rendelkezők - előnyben - azért néhány jó eszköz se árt hozzá a klinikáról. De kolléga elmondása szerint elől se túl jó a helyzet, ez van a mai kocsiknál....
Ablakmosó kupakfedeles első eleme (gagyi műanyag), elfáradott másfél év után.
Alapmotor (100 LE 1.6-os) egy családos megfontoltnak elegendő. Szemből közel-nagy-kék-IFA, oldalt tacskómatricás-kamion előzéses pozitúrában viszont kikapcsolandó (legalábbis ajánlott) a közelebbi kontaktusok elkerülése végett.
Fogyasztása megfelelő. Nem kímélve 30/150-es vérnyomásnál (Bp belváros 30km/ó, ottópálya 150) klimatizált vezetőfülke esetében sem ment 8.5 fölé.
Nemrég kipróbált - tojásosnokedli vezetési stílus esetén lemegy 8l-re ugyanezen viszonylatban (feledugós, felepályás).
Elektronikus gázpedál érdekessége, hogy padlónyomott állapotú pedál esetén azért végiggondolja hogy milyen lehetőségek vannak még az űrugrás alternatíváiként és utóbbiak közül választ az esetek 40%-ban.
Egyesből kettesbe váltva az elektronyika megtartja a fordulatot (rövid ideig), hála ez euromotor-előírások miatti kényszernek. Ennek persze az a következménye, hogy néha úgy váltasz
a, ideges leszel egy Lacikabogárka-ízeltláb mértékben (dugós Nagykörutazás [Oktogontól Budára] esetén ez persze összeadódik és kiad egy szarvasmarha felsőlábszárt)
b, frisspapíros-bogárlénynek érzed magad, aki Té betűt hord a hátán pöttyök helyett.

Váltó pontos, egész gyors, pluszpont neki. Egyébként száraz és tiszta érzés. De lehet hogz ez csak a bőr váltógomb miatt van.
Gyári kétdines zenélődoboz közepesminőségű zajkeltéssel, le is cseréltem volna kapásból, ha a takarókereta középkonzolra nem 5eFt (ugye a legtöbb fejegység 1 DIN-es...), minuszpont.
Az AMO-max:
rutinkézmosáshoz megfelelő, észre sem veszed - amíg csak a WC-ben használod: elegendő

Hibalista

- 1 hónapos korában tönkrement a generátor.
- 1.5 évesen lefáradt az ablakmosóbetöltésre szolgáló kupakosnyilás-műanyagborzalom.
- Azóta semmi.

Ide hordtam szervizbe

A generátorhiba miatt a fóti Cora melletti Ford Szeleczky-hez szállította tréler. A generátorcserére egy egész hétre volt szükségük. Ami ennél is nagyobb gond -megnyomták a jobb első ajtót - 8 feketepont. De legalább elismerték, amikor felfedezés után (pár km) visszavittem- 3 feketepont levona, marad 5.
A kötelező szervízeket, a Ford Solymár végezte, cammogós tempóban, mondjuk legyen 5. Az ötös átlag így ki is kijön.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 53000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? BX Következő autója? ?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus C-Max 2004 (2004)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)