A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus C-Max (2004)

Focus C-Max 1,6 TDCI Trend 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megbízható családi autó

Szöveges ítélet

Vállalati kocsiként indult, kb. 130 000 km-nél vettem meg, amikor eljöttem a cégtől. Eddig ezt a kocsit szerettem a legjobban, pedig volt előtte néhány. Kényelmes, szeretem, hogy magasan van a vezetőülés és jól kézre esik a sebváltó. Elöl egész jó a kilátás, hátra már nem annyira, de azt hiszem, ez minden újabb kocsiról elmondható (7 év és 180 000 km után sem "érzem" igazán a farát...) Rengeteg apró, szellemes kényelmi berendezése van, amiket rendszeresen használok (szemüvegtartó, kibillenthető utastér tükör, belső lámpák). Az utastér nagyon rugalmasan alakítható, a hátsó ülések külön-külön lehajthatók, kivehetők, ilyenkor átalakul egy furgonná - nem emlékszem olyan szállítási feladatra, amit nem tudtam volna megoldani vele, egyszer el tudtam szállítani vele 6 db. Euro raklapot is.

A fogyasztása határozottan barátságos, vegyes (város-autópálya) üzemnél 5,5 l/100 km körül van.

Egyetlen egy dolgot szívtam meg vele: figyelmeztettek, hogy a diesel Focus-ok turbófeltöltői 150-170 ezer körül feldobják a talpukat - na ez be is következett 150 ezernél és kb. 700 ezerbe fájt. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy állítólag a gyári utasítás szerint 120 ezernél ki kellett volna cserélni a részecskeszűrőt és ezt a cégem elmulasztotta és az eladáskor sem szóltak. Egy évvel a csere után újfent leállt, kiderült, hogy megint eltömődött a részecskeszűrő, a szerviz szerint kilyukadt a hozzávezető műanyag cső, ami miatt elveszett a vákuum - szerencsére sikerült regenerálni. Úgy tűnik, ez a környék a gyenge pontja, egyébként semmi más hibája nem volt.

Amióta megvettem, a Ford Petrányihoz viszem szervizbe (előttem nem tudom, kihez vitték), nagyon megbízhatóak és korrektek, csak azért adtam 7-est, mert ugyanakkor drágák is.

Hibalista

- Részecskeszűrő+turbófeltöltő 150 000 km-nél - 700 eFt - Részecskeszűrő vákuumcső - 30 eFt

Ide hordtam szervizbe

Ford Petrányi, Veres P. út

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 183000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Xsara Következő autója? C-Max
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus C-Max 2004 (2004)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)