A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus C-Max (2004)

Focus C-Max 1,6 TDCI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A marketingje sokkal jobb...

Szöveges ítélet

A lényeggel kezdem.Ilyen rossz autóm még nem volt.Sajnos beleszerettem a formájába, a tágasságába ami a használat során kiderült,hogy nem is olyan praktikus mint amilyennek látszik.No meg a motorjába ami kb.15000 km-ig nagyon erősnek tűnt,utána fokozatosan vesztett erejéből.Szomorú,hogy a Ford úgy hirdet: minőség,megbízhatóság, FORD. Persze mindez mihez képest? Ha valaki egy Suzukiból ne adj Isten régebbi akár keleti vagy lestrapált nyugati autóból űl át biztos igaz lehet a szlogen.
Akkor most arról, hogy miért így kezdtem a véleményalkotást? 8000 km gyakorlatilag autópályán megtett út után ill. közben folyamatosan kopog a jobb eleje,majd a bal is.Irány a szervíz, ahol közlik: semmi baja.
Újabb 2000 km kényszer,irány a szervíz,most már nem tudnak levakarni,segédirányítókar csere. Az autó továbbra is kopog,de a vezető mellett lévő ablak 110km/h körül és nagyobb sebességnél úgy zörög,hogy a futómű kopogását nem lehet hallani.Szóval kivárom a 20000-es szervízt,leírom a hibalistát ami kiegészűl a csomagtérajtó zárjának működésképtelenségével, és a fogyasztás jelentős megemelkedésével miközben a motor az erejét elvesztette.
Néznek rám, hogy mit akar ez a fazon,hisz ez csak egy 5,5 milliós autó. Azt tanácsolták ez ilyen ezt így kell használni, meg tankoljak prémium üzemanyagot.
Ebben lehet valami, hihetetlenül érzékeny volt a gázolaj minőségére.
A szervízben ekkor megtalálták a futómű hibáját: "a rugó nem volt a helyén, kiugrott a fészkéből" én meg majdnem a bőrömből, hogy ennyire hülyének néznek. Megjegyzem, hogy a szervízkönyvbe egyszer sem voltak hajlandók beírni az elvégzett garanciális javítás során cserélt alkatrészeket.
Tény az autó újabb 3000 km-ig jó ( elviselhető) volt.Sokat járok Hollandiába így a futásteljesítmény nagy részét autópályázás tette ki,és mint tudjuk ezek jó minőségű utak.
30000-nél újra szervíz mert a központi zár hol egyik hol másik ajtót nem zárta be,Csere,bejegyzés nélkül,panaszkodtam a futóműre és az erőtlen motorra: ez ilyen ezt így kell használni.Nem terveztem új autó vásárlását de a 40000-es szervíznél megint nem volt a helyén rugó most már szilentet is cseréltek. Mi lett volna a Budapesten is használom a kocsit?
Szóval 49000km-nél elegem lett abból,hogy már a műszerfal is zörög, a kettes fokozatba váltásnál recseg a váltó a futómű megint kopog,és két éves korára nyöszörög az egész karosszéria.Irány a szervíz, megint csináltak rajta valamit,én meg beszámíttatam egy japán autóba.Ekkor kiderült az is,hogy a teljesen új autóm egyik sárvédője javítva volt egy tenyérnyi helyen a festék vastagsága 100 micron. Így vegyél új autót márkakereskedésben! Szóval a japán előtt sem kell hasra esni,csak jól meg van csinálva. Ja, a C-max-ot megelőzően 3db 156-os Alfám volt,mindegyikkel 150000 km felett AUTÓZTAM.(Az első 1997-es évjáratú volt,tehát első szériás.)
Így csupa nagy betűvel,mert nem romlottak el.A teflonos lengőkart ami tipúshiba mindegyikben cserélték garanciában.
Most egy Mazda 6-ot hajtok ezt tudtam megfizetni sajnos a 159-es már nagyon drága.
Senki ne higgyen a reklámoknak,a szervízekben várakozókat kérdezze autó vásárlás előtt! Megéri.

Hibalista

- Futómű,zárak,váltó

Ide hordtam szervizbe

Ford Solymár

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 156 2.0 JTS Következő autója? Mazda 6 2.0Diesel
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus C-Max 2004 (2004)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)