A kihívásokat NEM keresőknek
Szöveges ítélet
Ha lenne elég bátorsága a Suzuki-vásárlóknak, talán ilyen kocsit kellene választaniuk. Méret-biztonság-komfort, ebben nagyságrendekkel jobb, mint egy hasonló árfekvésű miautónk. Az ezen felüli csicsamicsa, és az egyébként jó eséllyel elromló sok elektromos biz....sz csak a döntést nehezíti meg vásárláskor, a pénztárcán pedig sokat könnyít. Párommal egy mindennapi autózásra, és belföldi utazásokra egyaránt alkalmas benzines autót kerestünk, amit éjszakára ott merünk hagyni a lakótelepi parkolóban. Az 1.4-es motort soványnak tartottam egy ekkora dobozhoz, így esett az 1.6-osra a választás. Nem bántam meg. Igazából az 1.4-et senkinek nem ajánlanám. Akkor a tények. Méret: Elöl mindkét utasnak elegendő helye van, a könyöklő nekem keskeny és rövid, (átlagos testalkatú férfi vagyok, 180cm, 90kg) a pedálok jól elkülönülnek egymástól, a kormányt jól be lehet állítani, (függőlegesen és axiálisan is állítható) a kezelőszervek kézre esnek, praktikusak. A nagy üvegfelületeken minden irányba jól lehet látni, talán az A oszlop van néha kicsit útban. Hátul bőséges hely, csomagtartó tágas, mély, a hátsó ülések döntésével, majd felhajtásával sík felületet kapunk. Biztonság: Itt csak a töréstesztekre tudok hagyatkozni, saját tapasztalataim nincsenek szerencsére. De ha baj történik, a 6 légzsák közül valamelyiket csak eltalálom a fejemmel..
Komfort: Nem lehetünk túl szigorúak ebben a kategóriában, a kötelezőt hozza, de semmi több. Német autó, annak lélektelenségével együtt. Csak teszi a dolgát. Amolyan igazi városi autó. Nem kell tehertaxit hívnod, ha veszel a svéd áruházban egy széket, vagy kisebb bútort, és ha ügyesen pakolsz, egy egyhetes nyaralás a csomagtartóba simán befér.
Nem lenne ítélet negatívumok nélkül: a futóműve kicsit pattogós, bekapcsolt klímával drasztikusan csökken a teljesítménye, a teli műanyag ajtóktól kicsit fapados hangulata van.
Ezzel együtt meggyőződésem, hogy az előírt szervizek betartása mellett egy nagyon megbízható kis dobozt birtokolhatunk.
Ui: A szervizzel kapcsolatosan érvényes az örök igazság. Drága-gyors-jó. Ha drága és gyors, akkor nem jó. Ha drága és jó, akkor nem gyors. Ezt még boncolgatom kicsit...
Hibalista
- Hátsó ablaktörlő gumitömítése- garanciális, gyári visszahívás is volt rá - Kötelező cserék: Vezérlés, ékszíjak, gyertyák- túl lehet élni - Lengőkar szilent elöl- párezer Ft
Ide hordtam szervizbe
Auto Fort- Nem olcsó, de szakszerű.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Mazda 6 | Következő autója? | Nem tudjuk még |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
