Szuper utazó, vele született szívbajjal
Szöveges ítélet
Az autó mikor jó, akkor nagyon jó. Nagy, csendes, kényelmes, futómű, kormány, LED lámpa pazar. Fedélzeti inforendszer nem egy nagy szám, sokszor lefagy. Ablakemelők random néha visszapattannak vegallasbol. Aztán a motor, az egy szar, gyenge, de ez még a kisebb gond. Sorra megy benne tönkre a lambda, a részecskeszűrő, a hengerfej fossa az olajat és mind. A 120 lovas ideálisabb hozzá, viszont azok is hozzák ezeket a hibákat. Az összes ilyen flottás Focusunkban kivétel nélkül. 1 év alatt 5 csereautó. Szerviz mondjuk mindent cserélt garanciában. Kollégámnak komplett motort 140.000 km után.
Céges autó, minden törődést időben megkapott, figyelve volt rá és nem széthajtva, mégis ezer baj jött elő a 150.000 km garanciális időn belül. Innen nézve kit érdekel, de inkább nem is gondolok vele mi lesz, ha lejár a garancia és valaki megveszi. 120 lovas jobban viszi a bódét, de próbáltam a 150 lovas benzinest is automataval, az már kezd beteg lenni mindennapos használatra. Viszont legalább halad. Bármi belefér szó szerint, IKEA Pax szekrény is.
Hibalista
- Lambda, részecskeszűrő, hengerfej, Start-stop elektronika
Ide hordtam szervizbe
Ford CarNet
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Ford Petrányi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2020 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 54000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Focus 1.5 Ecoblue 95 LE 2017 | Következő autója? | Accord |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
