szeszélyes hölgy
Szöveges ítélet
Pozitívumok: Az előző autómhoz képest (Golf V kombi 1.6 8V) nagyon jól megy, gázra-fékre élénken reagál, szinte ugrik. A 6-os váltó miatt alacsony a fordulat autópályán is. Az ülések kényelmesek, a csomagtér nagyon nagy, hátul is van lábtér, tágas. Nagyon keveset fogyaszt benzines létére, autópályán 100-110-el vitorlázva 4.5l-re is levihető a fogyasztás (!), ha nyomom neki akkor is csak 5,5l.
Negatívumok:
A fék talán túlságosan is érzékeny. A SYNC3 egység gyári állapotban egy katasztrófa, mostanra (2022) már kijöttek a frissítések, amivel egy oké szintet elér. Így a frissítés szinte kötelező (viszont 3 óra hosszat frissít, ami egy agymenés).
Sajnos tele van elektromos idegesítő dolgokkal, amik általában elmúlnak ha újraindítom az autót vagy ha valaki szervizes épp diagnosztizálni akar:
A szivargyújtó akkor ad áramot, amikor neki tetszik, menet közben is ki-be kapcsol néha (dashcam miatt vettem észre). A szervízben erre csak hümmögtek, az akkumulátor amúgy tökéletes. Ugyanez igaz a Hill Start Assist-ra, néha egyszerűen kikapcsol. Lehet hogy mind a kettő mögött szoftveres gondok vannak, nem lennék meglepve. A fűtési rendszer is meg tud bolondulni, egyszer csak elkezd hideget fújni minden nyílásából. A csomagtér roló a Golf-hoz képest egy fércmunka, alulról kell beakasztani, ami miatt hajlamos a kiakadásra.
Nem tudom hogy jó-e vagy rossz: az ülésfűtés brutális az autóban, közepes fokozaton 2-3 percen belül szinte éget kb.
Összességében, mechanika 10/9, szoftveresen 10/3.
Hibalista
- Pótféklámpa beázás - garanciális csere
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 103000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf V kombi | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
