A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2018)

Focus Wagon 1.5 EcoBoost 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

szeszélyes hölgy

Szöveges ítélet

Pozitívumok: Az előző autómhoz képest (Golf V kombi 1.6 8V) nagyon jól megy, gázra-fékre élénken reagál, szinte ugrik. A 6-os váltó miatt alacsony a fordulat autópályán is. Az ülések kényelmesek, a csomagtér nagyon nagy, hátul is van lábtér, tágas. Nagyon keveset fogyaszt benzines létére, autópályán 100-110-el vitorlázva 4.5l-re is levihető a fogyasztás (!), ha nyomom neki akkor is csak 5,5l.

Negatívumok:

A fék talán túlságosan is érzékeny. A SYNC3 egység gyári állapotban egy katasztrófa, mostanra (2022) már kijöttek a frissítések, amivel egy oké szintet elér. Így a frissítés szinte kötelező (viszont 3 óra hosszat frissít, ami egy agymenés).

Sajnos tele van elektromos idegesítő dolgokkal, amik általában elmúlnak ha újraindítom az autót vagy ha valaki szervizes épp diagnosztizálni akar:
A szivargyújtó akkor ad áramot, amikor neki tetszik, menet közben is ki-be kapcsol néha (dashcam miatt vettem észre). A szervízben erre csak hümmögtek, az akkumulátor amúgy tökéletes. Ugyanez igaz a Hill Start Assist-ra, néha egyszerűen kikapcsol. Lehet hogy mind a kettő mögött szoftveres gondok vannak, nem lennék meglepve. A fűtési rendszer is meg tud bolondulni, egyszer csak elkezd hideget fújni minden nyílásából. A csomagtér roló a Golf-hoz képest egy fércmunka, alulról kell beakasztani, ami miatt hajlamos a kiakadásra.

Nem tudom hogy jó-e vagy rossz: az ülésfűtés brutális az autóban, közepes fokozaton 2-3 percen belül szinte éget kb.

Összességében, mechanika 10/9, szoftveresen 10/3.

Hibalista

- Pótféklámpa beázás - garanciális csere

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 103000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Golf V kombi Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2018 (2021)

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)