Okoskodó tempomat veszélyeztet téged
Szöveges ítélet
Erős diesel motor, automata váltó. ST Line felszereltség. Sportos, de kicsit izzasztós ülések. Jó útfekvés az ültetés miatt. Sajnos fekete tetőkárpit, ami depressziós enteriőrt ad. Szerencsére már nem figyelmeztet minden megálláskor,hogy tekintsem meg, nem maradt -e valaki a hátsó ülésen? (A korábbi focus ezzel idegesített minden megálláskor) Szép a műszerfal grafikája, több tájékoztató felületet is lehet választani, milyen adatok érdekelnek utazás közben. 1 hátrányt tapasztaltam, de az igen veszélyes: tempomat üzemmódban, a sebességet az általam beállított érték helyett, az út menti kresz táblák alapján állítja be. -Ezért történt meg az, hogy sötétben száraz autópályán 130-as tempóról hirtelen intenzíven lefékezett 70-re, mert meglátott egy 70-es táblát, amelyet az út karbantartók kint hagytak éjszakára (munka nem volt, gépek se, terelés se). Se én nem számítottam erre a fékezésre, se a szorosan mögöttem jövő ember. Majdnem belém durrant az engem követő autós. Ez a fajta sebesség szabályozás a tempomaton VESZÉLYES! A Skoda és a Suzuki okosabban oldotta meg ezt a feladatot, ott a kresztábla felismerő rendszer nem vezérli az utazási sebességet, csak gyengéden figyelmeztet a műszerfalon villogó kresztáblával, hogy tessék figyelni, sebességet kellene csökkenteni.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
CarNet
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2024 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 26500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | Octavia |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
