A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2011)

Focus RS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

ralistapista

Szöveges ítélet

Ez úgy rendben van.
Amit írt beharangozójában a sajtó, azt tudja. A vezérlő szoftvere pici módosításra javallott. Már az első próbakörnél éreztem, de eme módosítás után azt adta amit vártam.
A gond az volt, hogy pl 2.-ban már leforgott és sem erő, sem nyomaték nem volt, így a 3. fokozatban még nem volt, viszont már nagy volt a sebesség hogy a tudatos folyamatos erőcsúsztatást kivitelezni lehessen száraz úton is.
Így, hogy azt tegyem amit szeretnék a szélesebb sebesség tartományban való erőcsúsztatásért elváltás nélkül( 75-140 között egy sebesség 3. fokozatban ) pici állítást eszközöltünk.
Ez az autó arra van, hogy bármelyen időjárási vagy útviszonyok között, nagyon rosszul lehet vele viselkedni. Ha nem autópályán vagy és ismered is az autódat, a korlátaidat, akkor a komoly sportautók sem tudnak mit kezdeni veled. A túltöltő funkció érezhetően működik, ezért ha kell, akkor kis köbcentis szívósként is lehet használni. Pörgetni a végéig.
A lényeg: gyári motorbeállításokkal nem lehet erőből nagy sebességgel keresztbe menni, ( későn jött a craft ) úgy, hogy irányíthasd és urald is az autót. Kis sebesség, alacsony fokozat, lassú csúszás nincs adrenalin. Nagy sebesség magasabb fokozat egy hétig nőre sem nézek:-) Már 106 hete:-)
Tudja a drift mód aktiválása nélkül is a 100-120km/h-s folyamatos erőcsúsztatást több száz méteren keresztül is, az ív hosszától függően.
Fékek: Ha versenyautósan használjuk / hirtelen nagy fék / akkor bírja, de ha csak simogatva és rá rá pumpálgatunk, akkor elmelegszik, dinamikus üzemmmódban, ráadásul nagyon érezhetően veszít sokat a turbónyomásból is.
Futómű probléma nincs, kopogások nincsenek. Hiába az okos korlátozó rendszerek, a tapadás az tapadás, a fizika az fizika. Ő sem tud mindig megmenteni, viszont nagyon sok lehetőséget ad, hogy megtaláld amit keresel benne.
A rajtprogramja tökéletes. Egyszer használtam kíváncsiságból, amúgy nem látom értelmét.
A végsebesség közeli viselkedésnél
( természetesen a német autópályán és azt azért illik tudni, hogy ez nem Porsche,)
hogy 260-280 között már nem olyan a leszorító erő és s pici "sétálás" is megkezdődik. De nem is ezért lett véve.
Nem tudok negatív vagy rossz dolgot írni, pedig nem ő volt ez első erős autóm.
Költségek eddig: 3garnitúra fékbetét, 1 garn. tárcsa. 8-10ekm olaj+ a hozzávalók+szűrők , 8 téli 8 nyári gumi, váltóolaj+adalék,
Fogyasztás átlag 12,5-13L (ezért van )

Elégedett vagyok vele.

Hibalista

- Volt egy tipikus gyári motorhiba rengeteg RS-n az egész világon, ez előjött az én autómon is, de garanciában költség nélkül korrekten kicserélték a komplett motort.

Ide hordtam szervizbe

Petrányi

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2016
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2011 (2011)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)