ralistapista
Szöveges ítélet
Ez úgy rendben van.
Amit írt beharangozójában a sajtó, azt tudja. A vezérlő szoftvere pici módosításra javallott. Már az első próbakörnél éreztem, de eme módosítás után azt adta amit vártam.
A gond az volt, hogy pl 2.-ban már leforgott és sem erő, sem nyomaték nem volt, így a 3. fokozatban még nem volt, viszont már nagy volt a sebesség hogy a tudatos folyamatos erőcsúsztatást kivitelezni lehessen száraz úton is.
Így, hogy azt tegyem amit szeretnék a szélesebb sebesség tartományban való erőcsúsztatásért elváltás nélkül( 75-140 között egy sebesség 3. fokozatban ) pici állítást eszközöltünk.
Ez az autó arra van, hogy bármelyen időjárási vagy útviszonyok között, nagyon rosszul lehet vele viselkedni. Ha nem autópályán vagy és ismered is az autódat, a korlátaidat, akkor a komoly sportautók sem tudnak mit kezdeni veled. A túltöltő funkció érezhetően működik, ezért ha kell, akkor kis köbcentis szívósként is lehet használni. Pörgetni a végéig.
A lényeg: gyári motorbeállításokkal nem lehet erőből nagy sebességgel keresztbe menni, ( későn jött a craft ) úgy, hogy irányíthasd és urald is az autót. Kis sebesség, alacsony fokozat, lassú csúszás nincs adrenalin. Nagy sebesség magasabb fokozat egy hétig nőre sem nézek:-) Már 106 hete:-)
Tudja a drift mód aktiválása nélkül is a 100-120km/h-s folyamatos erőcsúsztatást több száz méteren keresztül is, az ív hosszától függően.
Fékek: Ha versenyautósan használjuk / hirtelen nagy fék / akkor bírja, de ha csak simogatva és rá rá pumpálgatunk, akkor elmelegszik, dinamikus üzemmmódban, ráadásul nagyon érezhetően veszít sokat a turbónyomásból is.
Futómű probléma nincs, kopogások nincsenek. Hiába az okos korlátozó rendszerek, a tapadás az tapadás, a fizika az fizika. Ő sem tud mindig megmenteni, viszont nagyon sok lehetőséget ad, hogy megtaláld amit keresel benne.
A rajtprogramja tökéletes. Egyszer használtam kíváncsiságból, amúgy nem látom értelmét.
A végsebesség közeli viselkedésnél
( természetesen a német autópályán és azt azért illik tudni, hogy ez nem Porsche,)
hogy 260-280 között már nem olyan a leszorító erő és s pici "sétálás" is megkezdődik. De nem is ezért lett véve.
Nem tudok negatív vagy rossz dolgot írni, pedig nem ő volt ez első erős autóm.
Költségek eddig: 3garnitúra fékbetét, 1 garn. tárcsa. 8-10ekm olaj+ a hozzávalók+szűrők , 8 téli 8 nyári gumi, váltóolaj+adalék,
Fogyasztás átlag 12,5-13L (ezért van )
Elégedett vagyok vele.
Hibalista
- Volt egy tipikus gyári motorhiba rengeteg RS-n az egész világon, ez előjött az én autómon is, de garanciában költség nélkül korrekten kicserélték a komplett motort.
Ide hordtam szervizbe
Petrányi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
