A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2011)

Focus 2.0 Ecoboost ST 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi családi vadállat

Szöveges ítélet

Eljött az autócsere ideje és szerettem volna egy erős kombit. Mivel sokat utazom viszonylag sok csomaggal ezért nálam a kombiság elengedhetetlen feltétel volt. Egy mk1 faceliftes fóka kombiból ültem át ami az 1.8-as benzinmotornak köszönhetően egész szépen mozgott viszont amellett ez egy igazi vadállat.

Nézelődtem a magyar és a külföldi használtautó piacon is míg egyszer rábukkantam Brassóban, ahol három hónapja várta a következő tulaját, előtte céges autó volt németországban ezért kilóméter ügyileg szerintem én nyernék az Mk3-as ST tulajok versenyén cserében extra bőven van benne, szervízkönyves és mindent megkapott eddigi futása során amire szüksége volt és ez ezentúl is így lesz.

Tud kultúrált is lenni, alulról is nyomatékos, dízel fordulatszám tartományban is használható, sőt a fedélzeti számítógép erre is kér viszont ha gyorsan akarok vele menni egyből az ülésbe présel és a kormányt tépi a kezemből, nem csak gyors de kalandos is ilyenkor. Fogyasztása a régihez képest kb 1.5 -2 literrel több (városban 10 körül, országút 7, pályán viszont 9 fölott ) de ezzel tisztában voltam mikor megvettem és az élményért cserében simán megéri.

Pár rossz tulajdonság:
A lökhárító és a motorháztető között akkora rés van, hogy már többször figyelmeztettek, hogy nyitva a motorháztető majd nehezen hitték el, hogy az bizony a gyári rés.
A kormány összesen 1.8-at fordul ezért a fordulóköre hatalmas, már megszoktam de parkolásnál elég kellemetlen tud lenni egy megfordulásnál pedig kész borzalom főleg ha azt más is látja.
Bár egész ügyesen visszavezették a motorhangot az utastérbe de azért kívülről a hangja lehetne jobb is.
A sperrdiffi nagyon hiányzik belőle és mivel hosszú távú terveim vannak vele valószínű idővel bele kerül.

ui. Az autóvásárlás után beléptem Hungarian ST-RS Drivers csoporba amely egy baráti és segítőkész közösség feledhetetlen csoporttalálkozókkal, már ezért is megérte :)

Hibalista

- GPS antenna, apró fényezéshiba

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Focus mk1 kombi 1.8 Benzin Következő autója? Focus RS vagy Mustang GT e mellé
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2011 (2011)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)