A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2011)

Focus 1.6 titanium 125 LE 

Az ítélet értékelése
1,9(9 db)

Ford ez csak.

Szöveges ítélet

Már az elején leszögezem, hogy szerencsére céges autó, mert magán célra ilyet, rendesen felelőtlenség. Sokan mondják, hogy céges mi a f...t dumál akkor, igazuk is van, hisz csak hajtani kell, de azért mégis az agyonistenített autóról pár szót. Előző céges autó Renault Megane 1.5 diesel. Vele összehasonlítva mondják sokan, hogy xar francia, háát ez nem igaz. Kényelmes, megy, szuper a fék, a futómű,jól extrázott, nagyon keveset fogyaszt, a váltó is csak 100 ezer után lötyögősödik meg picit, szervizelni meg szinte csak a kötelezőket kell:olajok, szürők, betétek. A Ford sem romlott még el eddig/17400/, de... .
Na először ami király. A futómű előtt le a kalappal pont a magyar super utakra való, a fék az olyan opeles nyúlós, fogja-fogja majd elengedi érzés. És ezzel befejezve.Ami nem annyira király: A váltó jó-jó pontos ha felfelé kell váltani,DEEE mondjuk 90-ről lassítás vissza 4-be olyan szépen bemegy rükvercbe, hogy öröm hallgatni a következményeket. Ezt nagyon elrontották. A belső olyan űrhajós, először jó, de később rájön az ember, hogy szűk, kicsi. Az anyósülés tényleg az anyósnak való 50 km után rendesen kínoz a középkonzol, és az irreálisan benyúló műszerfal miatt még szükebb a tér. Felesleges dolog szerintem, hogy a szélvédő "100" méterre van előttünk. Hátul gyereknek ideális a hely, 170 centitől felfelé már nem. Hosszú uton is kényelmes az ülés, szerintem jó a párnázottsága. Extrák. Vannak szerencsére bár igen nagy része fölösleges vagy még kellett volna egy picit dolgozni rajtuk. 1., ülésfűtés:tekerőgombos pont a lényeget az ember hátát nem fűti, derék, popó oké. Ha bekapcsolva marad figyelmeztet, hogy ki kéne kapcsolni /büdöss égett szag lesz az autóban/2., parkolószenzorok örültem mint állat, hogy ilyen extrák vannak benne nekem újdonság volt, érni semmit sem érnek. A hátsó csipog ha kell ha nem és már rég 1,2-ben van az autó, de még a monitor mutatja a hátramenetet, az első szintén semmit sem ér. A legnagyobb ökörség a beparkoló rendszer. A nevében benne van, balfaxoknak beparkol, ez kamu mivel aki balfax az nem tud játszani a gázzal illetve a fékkel parkolásnál. Az meg, hogy a kormány magától forog hülyeség mivel aki fél, bambáskodik, abba kapaszkodik. Szóval az a jó öreg rutin az a legjobb.Fűthető első szélvédő. Jól hangzik csak este ne kelljen az autót vezetni. A világ legzavaróbb dolga, a szélvédőben látható fűtőszálak mindent torzítanak. Az országban amúgy sem a vezetésre figyelünk hanem a kátyúkra, na ez még azt a kis figyelmet is elvonja. Trutyis időben nappal is zavaró. A digit klíma 2 zónás. Ez mekkora át.aszás. Az hogy egy manuális klíma digitális kijelzővel rendelkezik még nem lesz ótómatadigitklíma. Van már vagy ezer fok az autóban, de az fúj maximumon mint állat. többet kell piszkálni mint a váltót:)), pedig az egy viszonylag gyakran használt dolog. A világítás bekapcsolása. Titánium felszereltség és nincs autómata üzemmód, ami annyira nem baj csak olyan megfoghatatlanra sikerült tervezni a bekapcsoló gombot, hogy egy gyerek a pici újjacskáival faszántosúl használja, de felnőtt férfi vagy egy műkörmös nő harcol vele rendesen. A fényszóró fényereje meg picit jobb mint 2 gyertyáé.És akkor a magyarországi csomagtartó mizéria. Minden tesztben ez a lényeg bár az emberek 99%-a évente egyszer használja, rakja tele, de fontos. Ha 5 centivel hárébb rakták volna a hátsó üléssort kényelmes lenne a bentülőknek a hely, de neeem kell a csomagtartó, igaz egy normális bőrönd sem állítva sem fektetve nem fér el benne, de jó hogy van, sőt a kerékcserénél max 2 kerék megy bele a többi megy az ülésekre. Pár rossz dolog még: napos időben vakít a kormányra rakott vasdarab, ajtónyításnál szinte hátra kell nyúlni, mert a fogó rossz helyen van, a beindítógombot nem lehet látni a kormánytól és a kapcsolóktól a középkonzolon lett volna a helye a váltókat fölött, kulcs az nem kell de hová tegyük mivel csak idul, de nem nyílik kulcs nélkül.
Szóval Ford ez csak....

Hibalista

- Első izzó csere 2x.

Ide hordtam szervizbe

undefined

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2012
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 17400
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Megane 1.5 dci Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2011 (2011)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)