A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2011)

Focus 1.0 Ecoboost 125LE 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Fehér dongó kombi

Szöveges ítélet

A napi városi futkosástól a kétezer kilóméteres egy nap alatt normandiában utakon is szépen teljesít. A három hengeres dongó motor pedig csak teszi a dolgát. A Wartburg feeling szerintem sehol nincsen, a szép tavaszi, őszi utakon letekert ablak mellett is csak a turbó fütyülését hallani. 130- nál tempomattal pedig úgy érzed a világból kigurul. Ebből a tartományból még hatodikban is tisztességgel húz 160 ig, onnan kicsit többet kell várni, annak aki donorosat akar játszani. A megszokott lámpához csorgás, gázfelengedős lassítás azonban feledendő tulajdonsága a motornak, motorfék ugyanis gyakorlatilag nincsen. Az alsó tartományban csak magasabb fokozatban érezni, hogy nem jön meg a feltöltő ereje, így hozzá kell szokni, hogy ahol egy sima benzinessel kettesből, hármasból megoldható a helyzet, itt egyet érdemes visszakapcsolni. Amùgy a motor csendes, nem ráz nem remeg, a bódé mintha betonból lenne, a futóműről meg csak úgyis a szokásosat lehet mondani. Szuper kanyarban és egyenesben, úthibák mintha nem is lennének. Talán a Szlovák autópályák beton illesztései, sűrű keresztbordái dobognak egyedül kellemetlenül, de szerencsére van belső sáv is! Amúgy amíg a hátsó ülésen alszanak, elöl nyugodtan csendben beszélgethetünk, kintről jövő zaj nem nagyon zavar.
Amúgy sajnos rosszat nem tudok róla mondani, mert kényelmesek az ülések, jók az anyagok, ki lehet látni a kombiból is, hely van benne. A motor nyomatékos, aki nem tudja mi van benne, a dinamizmusa alapján dízelre vagy kétliteres benzinesre saccolta elsőre. A három hengeres 998 ccm es turbóról amúgy nem hinné az ember, hogy boldogul az 1300 kgs dobozzal. Amikor ezt választottam, próbáltam a hagyományos 1.6 ost is, de többet is fogyasztott, meg annak az ötgangos váltójától sem voltam oda... Eddig nem bántam meg, remélem a motorra számított 245000km es élettartam benne van.

Hibalista

- Feltörték, mindenkinek javaslom a zár mellőzését 18.000,-ft

Ide hordtam szervizbe

Ford Petrányi

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Sx4 Következő autója? Focus, mondeo, mustang
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2011 (2011)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)