Ez nem cégautó. és nem is egy vödör csavar!
Szöveges ítélet
Folytatás.Minden változatlan amit leírtam az első részben,Nekem formára és motorikusan telitalálat.Biztonságban,ha akarom gyorsan viszi kis családomat.Fogyasztása 6,5 liter.Beltere megfelelő max. 4 személynek,efölött szűkös..Autóm nem cégautó ezért a be nem tervezett hibák az én péztárcámnak fájnak.3 évesen a légszák irányító modult kellet cserélni,pénzembe nem csak ősz hajszálakba került.4 évesen az akkumulátor halt be egyik napról a másikra előjel nélkül.(1-es Focusomnál 12 évesen eredeti akksival adtam el az autót.) Úgy,hogy mindig kikapcsolom a start-stop rendszert,kímélve az akkut.Puff neki.Egy megoldást látok a problémákra,minden olajcserénél ajánlott nagyon az Assistans szolgáltatás megvétele.Így ha lerohadsz valahol messze az otthonodtól akkor segítenek rajtad.Legalább is a brossúra szerint.Kár ezekért a malőrökért,ha ma kellene autót vennem ma is ezt a modellt venném.Tényleg,a japánok nem akarják gyártani Japánban ezt a modellt? ::))
Na akkor ismét megírom,hogy az autó elérte a 147000 km-t.Közben csak a fogyó alkatrészeket kellett cserélni(izzók,fékbetét) illetve még egy akkumulátort.(A SZAKSZERVÍZben átvertek,nem a megfelelő akkumulátort ajánlották ami aztán 2 évet bírt.)Gyári garanciális visszahíváson is volt ahol kicserélték a hűtőrendszer csöveit.Napi használatban van,elégedett vagyok vele.Mivel mindent megkap amit a Ford előír ezért nem tervezem cseréjét,főleg azért mivel majd minden vonalon csak a fillérba...t érzékelem az új autóknál.
168 000km.A forgalmi lejárati őrület közepén kilyukadt a hűtő,szerencsére.Azért szerencsére mert ha 2 héttel később történik ez a horvát autópályán a 3 órás dugóban akkor az assistanc vizsgázhatott volna.Még valami.Mostanában,itt a Totalcar oldalon divat lett fikázni az ecoboost motorokat.Ehhez azt fűzném hozzá,hogy ha normálisan szervizelve van és a gyári visszahívásokat,anyagokat betartja a tulaj akkor szerintem ez egy megbízható konstrukció nem pedig egy vödör csavar ahogy a Totalcaros használt autó kereskedő írta.
190 000km.Napi használatban van,az évenkénti átvizsgáláson és olajcserén kívül nem volt hiba vagy be nem tervezett szervízlátogatás.
205 000km.
Sajnos időközben sokat kellett mennem hosszabb útra belföldön,így a vegyes fogyasztása 5,4 literre csökkent.Az autó hibátlanul teljesít,nem tervezem cseréjét.
Hibalista
- 4db első izzó,légzsák ellenőrző valami,akkumulátor csere×2,166 000km-hűtő csere,
Ide hordtam szervizbe
Auto Invest Nagykanizsa Náluk vettem az autót ,az első 4-5 évben kitűnő munkát végeztek.Aztán Aztán valami félrement,nem éreztem megbecsült ügyfélnek magam.A szervíz aztán tönkre ment,bezárt.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Ford Szántó Zalaegerszeg,-Na valami ilyet várok el egy márkakereskedőtől.Pontos munkavégzés,kulturált megjelenés.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 205100 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Focus 1 | Következő autója? | Corolla Cross talán |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
