EZ NEM CÉGAUTÓ,NEM A CÉG TETTE ALÁM!!!
Szöveges ítélet
Még új az autó de mivel nagyon kevés ítélet található róla ezért megosztom az eddigi tapasztalataimat.1-es Focust cseréltem le ami maximálisan megbízhatóan üzemelt eddig de bővült a család.Képben volt még Astra J(nehéz karosszéria),Toyota Versó(kívül -belül sajnos nem tetszett)Honda CRV,Avensis(mindkettő feleslegesen nagy),Golf variant(nem tetszett)Csak új autó jöhetett szóba,mivel 8-10 évig szeretném használni és nem volt a környezetemben olyan használt autó ami megfelelt volna..(laikusként nem értek hozzá,kilométer visszatekerés,törött roncsból helyreállított csili-vili autó,stb)Karosszéria nekünk tetszik, átlátható habár a parkoló radar segítségét elfogadom.190cm magas vagyok elöl kényelmesen elférek.Pazar a belső tér kialakítása,hangulatos fények,krómozott betétek de a minőség még nem érte el a prémium osztályt,ezen még van mit dolgozni. Nem zörög,nem cicog nem mozog semmi,de egy Audi A3 szintet még nem ér el.Vezetési helyzet csillagos ötös,fék-gáz-sebváltó-kormány helyzete kitűnő. Vezetési élmény és úttartás kitűnő,habár az 1-es Fócusnál több jelet közvetített az út.Motor telitalálat,ereje és fogyasztása megfelelő.Mindenkinek csak ajánlani tudom.A 150 lóerő több mint elegendő,átlagom jelenleg normálisan vezetve(nem versenyzek de nem is tartok fel senkit) 7 liter alatt van. Inkább utazó autónak ajánlanám,csend,nyugalom honol benne még nagyobb sebességnél is.Az ára első pillanatra mellbevágó,sajnos egy normálisan felszerelt,nem alul motorizált, családi autónak megfelelő jármű ennyibe kerül 2012-ben.Alkudni kötelező,magán vevők elvétve vannak,az eladott autók nagy része cégautó.EZ NEM AZ,saját célra lett véve így értékelem.Folyt köv.2013 január.-9500km.Teljesen belaktuk az autót ,ami kitűnően szolgálja a családot.A fogyasztás a fedélzeti elektronika szerint 6 liter.Semmi zörgés,komoly probléma nem merült fel eddig.30000 km.Hibátlanul teszi a dolgát.Közben Svájc,Dél-Tirol,Livigno,Németország útjain is bizonyított,gyorsan megbízhatóan szállította családunkat.Egy kis személyes megjegyzés.Mostanában sok friss rendszámos tizen éves BMW,AUDI és egyéb visszapörgetett órájú prémium autót vezető "menő" ifjút sikerült megtréfálnom amikor le akar villogni a pályán.A friss 150 lóerő sok mindenre elég,jelzem,hogy nálam azért nem sokszor kapcsol rá a turbó,csak autópálya menetben.Azért egy kis negatívum:a hátul szállított gyerekem ahogy nő úgy rugdossa telibe az első ülés támláját,nem szívesen ülnék be hátra utasnak.. 40500km.Kiégett a jobb első izzó,cserélni csak a komplett lámpatest kivételével lehet.Megcsináltam ,közben szentségeltem.Nagy érvágás lett volna a Fordnak led menetfényt szériában adni?Fele ennyibe kerülő autókban széria!!
Megcsalt az autó,múlik a szerelem.3 évet bírt ki a bal oldali övfeszítő elektonikája amit józan ésszel nézve az autó egész életére terveznek.Akkor mit várhatok a ténylegesen mozgó,kopó alkatrészektől?
Hibalista
- 40 500 km. Kiégett a jobb első izzó,cserélni csak a komplett lámpatest kivételével lehet. - 46000 km: bal oldali övfeszítő elektronika(3 évesen????? )
Ide hordtam szervizbe
Invest Autó,Nagykanizsa.Gyors,megbízható csapat pénztárca barát árakkal.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Focus | Következő autója? | bízok benne és 8-10 év múlva meglátom |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
