A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (2011)

Focus 1.0 Ecoboost TURBO  

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

1.0 Ecoboost

Szöveges ítélet

Az autó saját tulajdonban van, egy 2006 Focus II után vettük, 1.0 motorral.
Immár 65000 km van benne, alapvetően elégedett vagyok vele.
Az 1 literes motort emlegetve csak röhögnek az emberek, de teljesen jól mozgatja az autót 125 Le-vel 170 Nm-es nyomatékkal.
Tapasztalatok: nem szeret meredek emelkedőn-lejtőn megindulni se előre se hátra , szépen lehet égetni a kuplungot (ez valószínű az alapjárat környéki zéró nyomatéknak köszönhető).
Nálam 6.8 az átlagfogyasztás, bár szoktam menni vele ahol csak lehet.
fékbetét-tárcsa kombinációból már a 3. garnitúra van az autón, bár ebben a vezetési stílusomnak is szerepe lehet....- motorfék gyakorlatilag nincs benne.
a motor nagyon hamar bemelegszik (műszer szerint), nyáron 2 km megtétele után üzem meleg állapotot jelez.
A start-stop néha idegesítő, de hálistennek ki lehet kapcsolni, sokszor akkor állít le, mikor én nem tenném, és akkor nem áll le, mikor én már rég leállítottam volna.
Az első ülések Trend Plus felszereltségnél nagyon jók szuper oldaltartásuk van futómű az jó mint minden Focusnál, nagyon jó lehet vele kanyarodni.
Autópályán 150-es utazótempó lazán tartható ilyenkor 3250 fordulat van 6-ik fokozatban. Az előző 1.6 Focusom 150-nél 4250-et forgott.
A háromhenger varrógépszerű hangját ritkán hallani, csak magasabb fordulaton zavaró.
A motor karakterisztikája egy dízelhez hasonlít, csak ez sokkal tovább elforog:), TDi Passattal simán lehet versenyezni:)
Az autó magazin egyik számában volt egy 100000 km-es tartósteszt, egy ugyanilyen Focussal, nulla meghibásodással, na azt biztos nem az én autómról írták. Eddig kétszer volt garanciális javításon 50000 km környékén kilyukadt egy hűtővíz cső ekkor tréleren ment a szervízbe, majd 55000-nél elkezdett búgni az egyik kerékcsapágy (elég érdekes ilyen futás teljesítménynél)- szerencsére garancia keretein belül rendeződött mindkét hiba.
A műszerfalon lévő gomb rengeteggel kapcsolatban annyit mondanék, hogy a kevésbe felszerelt változatokban nincs olyan sok gomb és teljesen jól ki lehet igazodni rajtuk. Szerencsétlen autós újságírók mindig a legextrásabb változatot kapják, azon el tudom képzelni, hogy ez probléma lehet.

Hibalista

- fékbetét-tárcsa - hűtőfolyadék vákuumcső-garanciában - bal első kerékcsapágy- garanciábn

Ide hordtam szervizbe

For-Top

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Focus Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 2011 (2011)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)