Sportos Sedan 1.6 16V
Szöveges ítélet
Ngyon szeretem, mert ezért a pénzért nagyon jól megy és sportosan hajtható, és még ekkor se megy nyáron klímával 10-10.5 l/100km fölé az átlag, országúton meg átlag 100km-es tempóval 5-6.5 l/100km eszik (nekem most direktsz?r? van benne ,de el?tte is ilyesmi volt), autópályán kb. 7-9 között eszik, attól függ?en, hogy mennyire hajtom (Miskolc-Salzburg 6 és fél óra kis megállókkal, 4 ember full csomag tempóban autópályán oda-vissza átlag 7.6 liter/100km)
Hibalista
- Kormányösszekötö gömbcsukló, még az utastéren belüli kb. 5500 Ft, váltókar visszahúzó rugója 2500 Ft, csomagtartó rendszám fölötti fényes fém fölött rozsda 80000km-nél 0Ft (gariban javítva), az elejét?l fogva 5 °C-alatt a generátorszíjnak olyan hangja van mint a turbófeltölt?nek 2000-2200 fordulat között, 1-2 perc mire elmúlik, Els? féktárcsa+betét csere 60000 km-nél (elkopott) 32000Ft. Most jelent meg rozsda a hátsó kerékdob alján a küszöbnél, mindkét oldalon,(kb. 1-2 négyzetcenti) igaz ez a rész igen csak ki van téve a kavicsoknak, de azé´ mégse kéne. Remélem ezt is gariban kijavítják!!
Ide hordtam szervizbe
Ford Udvar Miskolc, viszonylag rossz tapasztalatok, de van 1-2 ember akivel lehet intelligensen beszélni, és velük lehet tartani a kapcsolatot. A szervízf?nök egy köö ember (Józsa György), vele nehéz szót érteni.
Én inkább a rallys szerel? barátaimat részesítem el?nyben (olcsó és PRECÍZ)
Pl.: kormánycsukló kotyogásánál majdnem kicseréltették 2 ford kereskedésben is velem a kormánym?vet és a fél futóm?vet (de ezt nem hittem) kb 300000 ft lett volna a munkadíj, azóta csak a rallys szerel?k!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 21000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 82000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Orion 1.6 16V 90LE (1993 évj) | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
