Mindig megbízható volt és sosem hagyott cserben.
Szöveges ítélet
Sosem hagyott cserben. Ha bármilyen baja is volt mindig eljutottam vele ahova akartam. Bármikor el mertem indulni vele 3000km-es útra is, ha úgy alakult. Mindenféle különleges felkészítés nélkül. Megbízható volt minden tekintetben. Felszereltség és kényelem nekem megfelelt, de sosem ez érdekelt egy autóban. 0km-es korától használtam és vigyáztam rá. Nem rozsdásodik pedig csak az első 6 évében volt garázsban tartott. 200000km felett már kicsit fogyasztotta az olajat, de azt hiszem ez elfogadható. Amit a legsűrűbben kellett cserélni, de talán a magyar utaknak is betudható az az első stabilizátor rúd (kutyacsont) volt. De ez sem volt egy nagy kiadás. Mivel tudtam, hogy hamar tönkremegy, ezért az olcsóbb is megfelelt. 5000Ft-ból alkatrésszel és munkadíjjal együtt megvoltam. A váltója mindig pontosan és hibátlanul működött. Igaz telek után tavasszal kicsit nyikorgott, de csak egy kis zsírra volt szüksége a váltóházban és máris elmúlt ez a nyikorgás. Mivel kis motorral volt, ezért nyáron légkondival kicsit gyengébben ment, de ez csak megszokás kérdése.
Hibalista
- Katalizátor, trafó, vízpumpa, első futómű stabilizátor rúd, hátsó lengéscsillapító. - Ezen kívül csak a kötelező alkatrészek cseréje volt.
Ide hordtam szervizbe
Borsodi Ford Szervíz. Budapesten Angyalföldön a KIKA áruház mögött. Pontos címet nem tudok.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 300000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Orion | Következő autója? | Galaxy |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
