Lehet, hogy jó de akkor én kifogtam a legszarabbat.
Szöveges ítélet
Nagyon tetszett amikor megvettük. Olvastam elötte népítéletet autóteszteket szerelőkkel beszéltem mindenki csak dicsérte. Megvettük, mint új tulajdonoshoz illően kicseréltettük a vezérlést biztos ami biztos. Ekkor kezdődtek a gondok. A csere után 40-50 km megtételével elment a vezérlés. Szervizbe visszahúzatva kiderült lelazult a főtengelyen a vezérmű kerék ézért ment el a vezérlés. Szervíz elismerte a hibát 16 darab szelepet cseréltek plussz ami vele jár és csodálkoztak, hogy náluk ilyen még nem történt.. Elhoztuk 120-nál többel nem ment és nem is gyorsúlt úgy mint elötte. Szervízbe vissza azt mondták vigyek el márkaszervízbe biztos a katalizátor rossz, ők mindent jól raktak össze. Márkaszervizbe megnézték, a katalizátor jó volt a vezérlés nem lett beállítva rendesen. Szétszedték majd újra összerakták nagyon jó lett az autó. Mentem is vele vagy 5 kilómétert ismét szétesett a vezérlés. Visszahuzattak, ismét 16 szelep csere. Kocsit összerakták természetesen elismerték a hibát és szabadkoztak , hogy ők még sose láttak ilyet. Autó megint jó lett.
Németországból hazafele Ausztriába nagy csattogás autó megállt. Trélerrel haza márkaszervízbe vissza. Gondoltam ismét a vezérlés de nem, szörnyűbb volt a látvány. A blokk hátsó részén a tűzfal felöl egy 20 forintos nagyságú lyuk tátongott a 2-es henger alatt, hát itta baj.
Leszakadt a főtengely bölcső, az 1-es dugattyú hajtókarral együtt, és a 2-es szoknyája. Mondták nem javítható, anyagfáradás lehet az oka, új motor kell bele.
Böngészés a neten másnap találtam is bele való motort. Motort meghallgattam kiszedték a z autóból és megvettem. Szervíz berakta mindeddig jó volt. Pár hét múlva égtelen csattanás leszakadt a rezonátor cső. Szervíz javaslatára komplett kipufogó és katalizátor csere. Elkezte enni az olajat gondoltam lemosatom a blokkot, hogy jobban lehessen látni hol folyik esetleg ha csak nem a motor eszi. Azóta sajna nem indul. Ha megtudom mi a baja folytatom hányadtatott történetemet.
Hibalista
- kétszer 16 darab szelep csere mert nem rakták jól össze a vezérlést (80 000 a kétszeri javítást nem én fizettem)
- motorcsere 140-nél az autópályán kilyukadt a blokk( 300 000)
- komplett kipufogó rendszer katalizátorral (60 000)
- gyújtás ( még nem tudom)
- stb.
Ide hordtam szervizbe
Maszeknál rokon de inkább nem részletezem hozzáértésük semmi.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Ford "szakszerviz"
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 192000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Mondeo 1993 most is megvan | Következő autója? | Lehet, hogy Fordot ezek után nem |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
