Kanyarkirály - ha le nem csúszol az ülésr?l
Szöveges ítélet
Kezd? munkavállalóként 7 hónapos jogosítvánnyal kulcsos autóként használhattam a jószágot, megtanultam Budapesten vezetni vele. 1.6-os létére jól ment, M7-esen óra szerint 198 km/h-val (a gumiszerel? tévedésb?l peresebb gumikat rakott rá az eredetinél, ezért csalt, de azért impozáns volt a jelzett érték). Sásd fel?l támadva Pécs felé a Mecseken keresztül határozottan jót lehetett vele autózni (már nagyobb gyakorlattal). Ilyen durva autópálya-menetekkel és szerpentines vadulással a fogyasztás jelent?sen megemelkedett (mérve soha nem lett - céges autó). Egyébként a kötelez? szervizeken kívül nem kellett szerel?höz vinni (akikr?l az értékelés csak tipp, nem én hordtam az autót). Negatívum volt, hogy az ember tempósan vett kanyarokban kicsúszott az ülésb?l (volt a cégnél egy Trend felszereltség? is (fekete, fóliás ablakok, kf. felni, b?rkormány), na abban már tisztességes ülések voltak). A legjobb dolgok a futóm? és a remek váltó volt. Els? komoly tapasztalatok voltak az autózással: imádtam. Aztán az egyik kollégám megsemmisítette, a fekete példányt pedig eladtuk. Azóta van 4 db újfajta Fóka, 1.6-os benzinesek. Jók, szépek, de kicsit steril az élmény, inkább a régi.
Hibalista
- Nem volt ilyen.
Ide hordtam szervizbe
Ford Solymár
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Focus II |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
