"István", a közúti raktár
Szöveges ítélet
Én eledig csak szuperlativuszokban tudok beszélni róla. A "kicsike" (a maga 4,3 méter hosszával, és majd´ 1200 kilójával) légkondis, állítható kormány, ülés, szervó, immob, riasztó. ABS nuku !!! De így is kezelhető. Szerencsénkre az égvilágon semmi baj nem volt még vele. Igaz, hogy 2 hónapja használja a család 2 férfitagja, és óvjuk, mint egy csecsemőt. Szerintem nem volt túl barátian használva eddig, 3 év alatt majd´ 100.000. km, egy picit sok. Ehhez képest, kutya baja. A "friccek" szerethetik a műanyagot, nem spóroltak vele, de össze van rakva nagyon. Sehol sem akar szétesni, nem kattog, nem zörög. Ahol kevéske kárpit van, az sincs szétkopva. A kormány puha, mint a vaj, hasonlóan a pedálokhoz, és a váltóhoz. Csak 75LE ellenére (én egy lomha autóra számítottam), ha odalépek neki, nem sokat gondolkodik, megy rendesen. 120km/h sebességnél 5-ösben ha gázt adok, érezhetően húz. Azért ez egy 1.4-es 4 hengeres 16V-s motortól nem rossz. Rosszat nem is tudok róla írni. Remélem ez így is marad. Meggyőződésem, ha komoly baj ki akart volna jönni, az a 100.000.km. alatt kijön. A "raktér" meg ugye... Magáért beszél. Majdnem akkora, mint az előző Escortnak. Talán picit kisebb, de sz´tem így is a fél Vörös hadsereg beleférne...
Hibalista
- Tekintve, hogy 2 hónapja van meg, hál´ Istennek még semmi.
-
- Az összes baja az volt, hogy az előző tulaj (hogy a Jó Isten áldja meg sűrűn), valamiért kibarmolta a gyári rádiót, és valami szart suszterolt bele. A rádiószerelő alig túlórázott...
Ide hordtam szervizbe
Valahol a Bajcsy Kórház mögött a Lavotta utcában egy korrekt riasztó és rádiószerelő.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 94000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Ford Mondeo, vagy ÚJ Focus |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
