Igénytelen Igásló
Szöveges ítélet
A kocsi nagyon megbízható mi 1 héten minimum 5 napot használjuk munkába járásra ami napi 30km(falun lakunk) + péntekenként(városi cirkálás buliba járás) átlag 110km-t megy főként városban és viszonylag keveset fogyaszt (ez a mai benzin árak mellett nem elhanyagolható 365ft/liter) hosszabb úton akár 6.3 is városban nagy hidegben klímával max 7.5 sportosan hajtva (már amennyi ezt a 103 paci engedi) városban 7 liter. E0mellet jó tulajdonsága még hogy nem panaszkodig csak megy a kuplung pedál 1 álom a gázra gyorsan reagál de a fék az lehetne jobb is. én csak üzemeltető vagyok így a szervízelés nem az enyém hanem apámé :) és ő ezt szereti elfelejteni csak 1 példa tescos olajjal hajtotta és belerakott 20000km-t abba az olajba, gyertya csere csak most volt vétel óta de vezérműszíj még nem volt motorikusan így is kiváló a gép az olajat nálam nem eszi (bár a tescos valamiért nagyon ízlett neki:) ) ha beülünk 5 en haverokkal elmegyünk kocsikázni városban akkor sem fogyaszt sokat és élmény vezetni kanyarokban is jól tapad nem akarja kidobni a seggét és a gyári hangszórói k***a jók, eszméletlen milyen szépen tudnak szól a gyári rádióval, a váltója pontos precíz bár a hátramenetet kicsit érdekesen veszi de a hibáji ellenére kiváló kocsi és hogy miért lett a cím igásló? mert pl: idén szilveszterkor belepréseltük magunkat 7-en +60kg a csomagtartóban és nem panaszkodott azon kívül a csomagtatója hihetlen milyen tágas tud lenni ha lehajtom az ülést én motorozok is(sajna csak 50ccm) de eddig már belerakta 1 yamaha rd-t (kb mint simson csak kicsit hoszabb) és simán lecsukódott a hátulja. utazó tempója az 70-140-ig kényelmesen persze megfelelő sebességi fokozatban. a fényszórói kivállóak és főleg a legfelső állásban használom ködlámpával de a ködlámpája még kátyús úton is kiválló mert remekül lehet vele látni a gödröket. A motorjáról még annyit hogy igazán 2500-as fordulattól indul meg és meg sem áll a 7000-es szabályzásig de 1800-2200 körül érzi magát a legjobban ezt persze főleg városban tapasztalom meg városon kívül 90-es utazónál(2200-at forog pont) egyszóval imádom a kocsit mert megölhetetlen
Hibalista
- jelenleg nem tudni miért de hidegen amíg kijárok a garázsból nincs alapjárata és ha bevan kapcsolva a klíma néha a lámpánál megálláskor lefullad, és a bal hátsó központi zár tönkre ment azt cserélni kellet
Ide hordtam szervizbe
márka független autó szervíz (Zalaegerszeg)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
maszek szerelő aki a Hondában márkaszervízben dolgozik de ő nem nagyon értett hozzá inkább csak a patentotak törte le(pollen szűrő csere) a régi kocsikhoz ért(előző autó Lada 1500) de hororisztikus árakkal dolgozik (olajcsere 16000ft)
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 83966 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 46134 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 2105 5gang | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
