GéZuKa a strapabíró
Szöveges ítélet
Az autót egy cégtől kedvezményesen tudtam megvásárolni 2004-ben, 110eKm-rel, nagyszervíz után. Lényegében nem volt vele baj. A vétel után hamarosan előjött a szokásos gyújtótrafó betegség, az ajtók alsó belső éle hamar elkezdett rozsdásodni. Most 180eKm után kezd kopogni valami az első futóműben. Némi olajfolyás volt a váltóból, meg persze kipufogócsere 170e-nél. Olajfogyás 180eKm-nél két olajcsere között 1l. Egyébként apróságok, mint csomagtérajtó teleszkópok, csomagtérajtó kábelköteg törés, kézifék bowden berohadás gondjai voltak az elmúlt közel 80eKm alatt.
Összességében míg az előző Clio-mnál 130e után kezdtem úgy érezni, hogy már nem indulnék el vele bármikor bárhová, a Focussal most is nekiindulnék Európának bármikor. Ennyivel jobb autó ez, pedig összességében azzal is meg voltam elégedve.
Hibalista
- Gyújtótrafó 110eKm, aktók alja rozsdásodik,
Ide hordtam szervizbe
Ford Strauss, Szombathely - Egyszer volt ott az autó, amikor elment a gyújtótrafó. Kicserélték, persze előzetes tájékoztatás nélkül és érdekes módon épp abban a két napban halálozott el az akkumulátor is, amit szintén nekik kellett cserélni, a szomszédos akkuboltból áthozva +10ezerért.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Magán ill. magam. Mindent megcsinál(unk) a lehető legolcsóbban, leghatékonyabban.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | Honda, Mazda, Nissan? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
