Ez több mint egy autó
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem. Teljes értékű társa a családomnak.
Állandóan hadrafogható. A belső műa. alkatrészek, a hőmérséklet változást nehezen, vagy inkább nyekeregve tűrik. Megérdemelt volna egy sokkal jobb belső kárpitozást. De.....
Az orrkiképzésről:
A kavicsok a motorháztetőn gellert kapva vagy a szélvédőn vagy a tetőn pattannak tovább, tiszta folt a motorháztető első 25 centije, de télen erős havazásnál 40-es tempó fölött szükségtelen az ablaktörlő.
195/55R15 gumival tiszta sínautó és a futómű nem károsodik.
A klímát bekapcsolva az a 100 ló a ménesből szétszalad, aztán 2500 fordulatnál a csikós újra összetereli a lovakat és attól kezdve megint húz minta az ökör. Előzni vagy kereszteződésből kihúzni, nem turbót vagy nitrót kapcsolok, hanem leveszem nullára a klímát, de még időben, mert idő még kikapcsol.
3200-3500 között 120-130 gyalogol és ez nagyon jó még a hülye japi autókhoz képest is /H FR... ugyanezt 4500-4800-nál adja le, és ettől kezdve beszélhetünk a károsanyag kibocsátásról meg a globális felmelegedésről!!!!?????..../
De imádni való és egy kis csinosítással igazi aszfaltcirkáló lehet belőlle.
Hibalista
- Első ablaktörlő vezérlő relé.
Ide hordtam szervizbe
Ford Sipos Eger Kft.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 103000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Lada 2101 | Következő autója? | Ford |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
