A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (1998-2004)

Focus Kombi 1,8 tdci 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy igazi sportkombi

Szöveges ítélet

A Focust egy Sierra kombi 1,8 TD után vettük, én pedig "főállásban" egy Expert 2,0 Hdi-t hajtok, ezekhez a gépekhez tudok viszonyítani (tudom, hogy nem egy kategória).
A Sierra a turbó beavatkozásáig szívódízelesen lomha volt, a turbó bekapcsolodásakor, pedig lökésszerűen jelentkezett a plusz nyomaték. Ettől a Focus motorja sokkal könyedebb, kisebb a turbólyuk és finomabb az átmenet (viszont a Peugeot motorja turbólyuk nélkül egyenletesen húz). Ezzel a motorral nagyon megy a gép. 160 felett is határozottan gyorsul a végsebességig. Kanyargós úton is nagyon otthon van, fekszi az utat, és elég merev a kasztni is. A váltóhoz ritkán kell nyúlni, de sokkal jobb, mint a másik két említett autóban.
Szóval igazi sportkombi, de ha kell teherautó, mert nagy a csomagtere (nagyobb mint a Sierra kombié volt), és utánfutót is könnyedén vontat.
Az autó kényelme viszonylagos. A 170 centis magasságommal nem ecsetelném a lábteret, de az tuti, hogy az első ülést hátrébb lehet tolni, mint anno a Sierra-ban. Viszont a belső szélessége kisebb. Aki mellém ül a focusban, közelebb kerül hozzám, testesebb személlyel kicsit össze is érünk, ami ha nem is kényelmetlen, de rontja a komfortérzetet, és a focus sehogyse 5 személyes (persze a Sierra sem volt az). Vezetés közben minden kézre esik, de én azt szoktam meg, hogy a váltó messzebb van tőlem. Talán ha lenne könyöktámaszom, akkor tetszene. A Fordnak jó a gyári hi-fije, így van ez a Focusban is, így volt a Sierrában is, de az utóbbinak csomagtér ajtajába is voltak hangszórók telepítve.
A Focus, mint típus ´99 óta tömegautóvá vált, ennek ellenére, ma is megnézik.

Hibalista

- Nem volt komolyabb probléma. Egyszer elromlott a klíma. Az irányjelző kapcsolónál valami eltört, és ezért nem kattan vissza az alapállásba, hanem vissza kell kapcsolni (nem a bajusz kapcsolót kell kicserélni hozzá).

Ide hordtam szervizbe

Amikor a klíma nem működött, az egri márkaszervízbe vittem. Egyeztetett időpontra mentem, azt mondták azonnal megnézik, de min. 1 órán át semmi nem történt. Végülis gázzal kellett feltölteni, és volt egy kis autóvillamosságis probléma, amit javítottak. A javítás mikéntjéből arra következtettem, hogy lehet hogy nem "márkaszervízes" megoldás, de megkímélt egy drágább alkatrészcserétől, és a klíma azóta is működik.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

A szomszédom autószerelő, vele csináltatom az olajcserét, aki személyre szabott "kedvezményeket" is biztosít :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Sierra kombi 1,8 TD Következő autója? Mondeo vagy Merci
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 1998 (2003 - 2004)

További ítéletek (440 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)