Benzinhörpölő zsírozott villám:)
Szöveges ítélet
Imádom!
Az első komolyabb verdám, (előtte Ford Escort 1985 - veterán)
Fantasztikus vezetési élményt nyújt, nagyon jól húz, bár nem versenygép. Nekem pont ideális. Nem tojok be egy előzés előtt, hogy vajon odaérek e valaha. Városban használom 1. sorban sajnos :(( Ami a fogyasztásán NAGYON meglátszik. PedalTotheMetal üzemmódban 10,5 lityó, klímával spékelve 11 :p
Viszont pályán és hosszabb úton, 180-as átlag mellett 7 lityó, úgy hogy előzésnél (természetesen nem M.O.-on :) 210-re is felkúszott. 16"-os pacskerral félelmetesen jó úttartás, a legendás futóművet pedig nem fényezem extra. Véleményem szerint a legjobb a kategóriájában! Pl. menyasszonyom 1,6 G-astrájától klasszisokkal jobb.
Hibalista
- Klímakompresszor - klímakuplung - 40ezer
- Ezen kívül csak és kizárólag kopóalkatrészek cseréje (1. sorban fékek :))
Ide hordtam szervizbe
Golcs papa
Ééérti a dógát :) Hivatalos szervízbe soha!
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 39000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Ford S-max/Mondeo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
