Az egyetlen perspektíva!
Szöveges ítélet
Új autóként került a céghez, 100e km után kaptam meg egy évesen, a többi km-t én tettem bele (382.000 km).
A hibalista korrekt, tényleg más nem történt az autóval.
Jó az autóban: a fogyasztása 110-ig 5.7 liter, klímát nem érzi, terhelést fel sem veszi, rövidebb városi forgalom a fogyasztásba nem szól bele. Bármikor-bárhova el lehetett vele indulni, nem kellett gondolkodni egy hirtelen hosszabb út el?tt sem.
Szerintem a hosszú, problémamentes autókázás feltétele, hogy lehet?leg ugyan az vezesse mindig ért? módon (turbo-disel!!!), pontos szervíz, garázs.
Most 115 lovas TDCI-t vezetek, de visszasírom, bár ez 200e km alatt nem nyöszörgött.
Hibalista
- 150e km f?tendelyszimering csere 35e Ft
- 250e km dugattyú csapszeg berágódott 120e Ft
- 300e km jobb hátsó futóm? elemeinek cseréje 60e Ft
- 350e km olajszivattyú eltörött, magával vitte a turbot 250e Ft
Ide hordtam szervizbe
Esztergomi Ford
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 380000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Focus |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
