Átlagon felüli átlag apró hibákkal
Szöveges ítélet
Egy ezres Suzuki után sikerült vásárolnom egy 1,4-es Focust.
Megmondom őszintén egy picit jobbra számítottam. Nem gondoltam volna, hogy ennyi apró bosszantó hibát takargat.
Az izzókat havonta kell cserélgetni, ha meg nem, akkor meg több ezer forintért veszek bele nagyon márkásat.
Hideg indításnál olyan a hangja, mint egy kávédarálónak, amire a szervízesek és a saját szerelőm is azt mondta, hogy ne foglalkozzak vele. Nem foglalkozok, de idegesít. A kuplung munkahenger kb 75000km-nél elszállt, azt cserélni kellett, mert szegénykém elfolyatta az összes olaját. Viszont ami nagyon nem oké, az az olajfogyasztása: 15000 km alatt megiszik 2 liter olajat. A szerelő szerint ez még elmegy. A vízpumpát viszont meg kellett olajozni, illetve a szerelő belefújt valami anyagot, mert menet közben meg-megszólalt.
A gázpedál hideg indításnál akad, ami baromi idegesítő.
Amúgy a család nagyon szereti. Bőven és kényelmesen elférünk benne (2 felnőtt, 1 gyermek). Bevásárlásra, utazásra, kirándulásra, nagymamát bevásárolni vinni tökéletesen alkalmas. Átlagos autó, átlagos igényekkel és átlagos fenntartási ktg.-kel. Szerintem 1 titka van: a szervízciklusokat (15000km) érdemes betartani.
Kinézetre csodálatos, remek a formája, ha kell akkor megy is, de az 1400-as motorral jobb az óvatosság, nem egy erőgép. Ebből adódóan klímával már elég nyögvenyelősen indul egyesbe.
Hibalista
- kuplung munkahenger
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 39000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
