A legjobb választás a kategóriájában
Szöveges ítélet
Ez az első saját autóm. Eleinte a fomája nem tesztett, csak a belseje fogott meg, aztán később a külsejét is megszerettem. Az új Focusszal is így vagyok, de annak még a belseje sem tetszik. A futóműve imádja a gyors kanyarokat, ráadásul a remek állapotú budapesti utakat meglepően jól bírja, 125000 km alatt egyszer kellett futóművet állítani, de cserélni még semmit! A gyári sport ülés nagyon kényelmes, jó a tartása, a deréktámasz sem hiányzik belőle. Az 1.6-os motor nem egy verseny motor, de a kasztnihoz ideális, jól gyorsítja és keveset fogyaszt. Alacsony a biztosítása, olcsók az alkatrészek. Számomra teljesen ideális az autó, kár hogy már nem gyártják, csak ezt az újat, ami fele annyira sem jó.
Hibalista
- Kisebb rozsdásodás jelentkezett a hátsó ajtón 3 éves kora után, amelyet minden szó nélkül, garanciában cseréltek. A benzinpumpa 90e km után felmondta a szolgálatot 88e Ft volt a cseréje, majd 100e km után a vízpumpa is megérett a cserére az ékszíjjal együtt. Ez kb. 40e Ft-ba került.
- 105e km-nél leállt egy henger, mint kiderült a gyújtó trafót túlterhelte és tönkre tette a megnövekedett hézagú gyertya, amit 40e km-enként kellet volna cserélni, csakhogy erről a solymári szerviz elfelejtett szólni, amikor berakták. A gyári ajánlás a gyertyák cseréjére 60e km, amit a FORD platinafejes gyertya ki is bírt volna, ha azt tesznek bele. Gyertyacsere + gyujtótrafó 35e Ft
Ide hordtam szervizbe
Ford Autonett, Csepel.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Ford Sollymár
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 125000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nem cserélem le! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
