A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (1998-2004)

Focus 1,6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kanyarok királya - avagy tábornoka!

Szöveges ítélet

Az autó 2015.jan.23-án került a tulajdonomban, kb szerelem volt elso látásra, furcsán hangozhat egy 14 éves autóról, de így van. Én mindenképpen Focust akartam, a kettes még elég húzós árral rendelkezett akkor, és amúgy is, az MK1 jobban érdekelt, nem 1 autót megnéztem mire meg lett, elsőre lehetett tudni, hogy a kopó alkatrészeket kell cserélni, meg mellette a szélvédőt, de nem volt rajta rozsda, az autó szépen húzott, jól nézett ki.

A legjobb az egészben talán az, hogy ez nem vezeti el magát, nem csinál meg mindent helyetted, kell vezess, rengeteget utaztam már vele, szerpentineken verhetetlen pedig csak 14" felnik vannak rajta (tervben van a 16 csak nehéz olyat találni ami nem 200ezert és jól néz ki ), sokan lenézik az autót mert hogy régebbi meg Ford meg minden, csak aztán jön a csodálkozás mikor, egy szerpentinesebb úton percekkel hamarabb oda érsz, mint a sokkal újabb autóval rendelkező kolléga, ez az érzés is nagyon kellemes, de leginkább az hogy milyen jó vele kanyargós utakon menni, voltam az autóval a Román Transfogarasi úton, kb 90 km, hegyes szerpentin, az autót mintha egy mágnes tartotta volna az úton, meg se billent, kanyarokban le lehet nyomni az előtted levőt az útról kegyetlenül fekszi az utat.Mikor kezdi elérni a határait a tapadás meg minden, akkor el kezdi tolni az elejét, elég szépen, nincs minden veszve ha elszámolja az ember a kanyart, de ha nagyon rá kell kormányozni, akkor el kezdi tolni a nóziját kifele.

A motor az jól húz, el lehet járni vele 2000-es fordulaton is, de csodát nem kell várni, azonban 3500 fölött egész 6000-6500-ig szépen erőteljesen tud húzni azzal a 100-lóval is, előzésekkel sincsen baj, ha több személy van az autóban és csomagok, akkor azért érdemes fordulaton tartani mert máskülönben nem sok mindent lehet csinálni. A váltóra se lehetnek nagy panaszok, talán csak annyi hogy elég hosszú úton jár, és hogy nem igen szereti a gyors váltásokat, de hát, végül is nem sportautó ez :)


A fogyasztás az változó, de szerintem az is elég baráti, a tavalyi Erdélyi-körúton ahol azért volt emelkedő,kanyar,autópálya és minden szép számmal, 6.7 fogyasztás jött ki 1100 kilométeren.Azt leszámítva, az autó ingázásra is használva van, 80-20% város, így kb 7,5-8 között mozog a tű.

Olajnál érdemes odafigyelni és minőségit tenni bele, nekem a legjobban a Motul 5w40 8100 x-clean vált be és az Aral High-Tronic 5w40, mindkettő rendelkezik a szükséges szabvánnyal, annyi hogy nem 5w30 hanem 5w40 ami így hogy eszi az olajat (égeti) nem szokott hátrány lenni.

Hibalista

- Többnyire csak kopóalkatrészek: - Motorláb: 200 ezernél lettek cserélve még a gyáriak. - Kuplung: 193 ezernél : ár: kb 50 ezer forint - Vezérműszíj: kb 50 ezer. - Gyertyák: 6000 ezer ft kb. - Vákuum amit meg evett az idő : 1000 forint - Fékek: 40000 ezer - Szélvédő: az előző tulaj leöntötte nyáron hideg vízzel, meg repedt... - - Ezek mellett, eszi az olajat, kb 100.000 lenne a generálozás, de mivel sok a kiváló szerelő ezért inkább töltögetek :)

Ide hordtam szervizbe

Magánszervíz: AutobrontTapasztalat : Nem mondom, hogy ami megcsináltak az rosszúl lett megcsinálva, de hagy kivetnivalót maga után. Az olajcserénél, nem cserélték a leeresztő csavart, 1 évre rá olajcserénél, 1,5 óra volt legyógyítani a csavart, kuplung cserénél el felejtették vissza rakni az ékszíj védő műanyagot, szóval azóta nincs az autón mert elég nehéz csak annyit találni.Ezen kívül a fönök egy seggfej :) de más kivetni valóm nem igen lehet rájuk.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Márkaszervíz : FordTökéletesen megvagyok elégedve velük, kiváló munkát végeztek, a személyzet is nagyon barátságos volt. A munkára egy rossz szavam sem lehet, minden egyes kábelt, mindent tökéletesen elrendeztek, ki kellett cserélni egy görgőt pluszban, fel hívtak hogy ki lehet-e, hogy mennyibe kerülne meg minden...Nagyon korrektek voltak.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 175000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Ford/Honda
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 1998 (2003 - 2004)

További ítéletek (440 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)