1,4 amibente 2002
Szöveges ítélet
3 ajtós, 1,4es benzines (ambiente), klímás. Szerettem ezt a kis autót (most adtam el), a gyengeségeivel együtt. Olcsó fenntartani, nagyon jó vezetni (sztem pl opel és volkswagen is gyengébb ezen a téren). Hátránya, hogy 1,4es motorral csak "lendületből" lehet rendesen autózni. Mindenkinek ajánlani tudom ha olcsón fenntartható, elég kényelmes és jól vezethető kocsit szeretne. A kombi nagy csomagterű, az 5 ajtós praktikus, a 3 ajtós szép, a sedan meg... valakinek biztos tetszik :) A családban van egy 2-es fókusz is, 1,6os motorral érezhetően jobban megy, viszont nekem személy szerint sem belül, sem kívül nem tetszik annyira, mint ez, az 1es széria 2002től gyártott "faceliftes" változata.
Hibalista
- 58E km-nél gyújtótrafó - pár km-re otthonról, így hazagurultam vele. - 115E km-nél kipu leömlő utáni résznél a flexi rész szétrohadt. - Fékbetétet kb 60E-ként kellett cserélnem, a tárcsa kb 140Enél volt cserés. Valamint akkor lett vezérműszíj+görgők cserélve. Csak gyári alkatrészekkel (olaj is:) ford 5W-30) tartottam karban, úgy érzem megérte. - Egyszer sem hagyott cserben az úton.
Ide hordtam szervizbe
ismerős, ford márkaszervízben dolgozott.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 115000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | 320d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
