A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Fiesta (2017)

Fiesta 1.0 100LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fiesta utáni Fiesta

Szöveges ítélet

Essünk túl rajta:
1. "Miért ilyet?"
VW, Mazda, Honda, Ford - Ezekkel éltem együtt;
Mercedes, Trabant, Zsiguli, Peugeot, Renault. - Ezeket vezettem 100km-nél hosszabb távon;
de bizony a Ford stílusa jön be a legjobban.
Munkahelyem Ford flottával dolgozik, boldog-boldogtalan vezetheti őket, bírják a strapát - kettős tömegű miatti félelmek kiiktatva.
2. "De miért Ford? Ennyire márkahű vagy?"
Nem. Néztem Polot, nem tetszett. Néztem japánokat, hát a harakiri nem véletlenül japán találmány. A franciákat meg nem szeretem. Hyundai majdnem elcsábított, de végül nem, mert anyám doramákat néz.
3. Kicsi 3 hengeres motor?
Jó az. Szép a hangja.:)
4. Kicsi, TURBÓS 3 hengeres?
Ugyan már, az előző szívóban is 12-15 ezer km-enként cseréltem olajat, itt ez 10-12 lesz. Ha nagyon rossz, 5. év vége előtt eladom. Megjegyzem az 1,5-ös Ecoboost céges Focusok hetente mennek 5-8k-t és havonta cserélnek benne olajat. Semmi bajuk az 5. év végén.
5. "Dehát erőlködik az a kis szegény kávédaráló."
170Nm ezekre az utakra teljesen jó. Nem erőlködik. 2000 alatt is húzna, csak még kímélem. 4500 felett is húzna, de mondom kímélem.
6. És mi van, ha elromlik?
Ha mindenki félne autót venni, mert "jajelromlik" akkor most nem lenne "jól bevált szívó egyhatosod ötsebességgel", mert bizony születésem előtt picivel attól féltek úgy, mint a pestistől.
7. "Jól van, majd megtudod."
Tutira:)

Tehát a sztori:
2017 december 20-án adták át 4 km-es korában az autót. Előző Fiestámtól könnyes búcsút véve (arról is írtam ide ítéletet) két hetet kellett rá várnom, ami 150 év alatt telt el. Első nap megvolt benne a 250km. Második nap 400. Első héten 1000, második héten 2200, harmadik héten 3500, most a 10. héthez közeledve kicsit gáznak tűnik az 5800.

Tele van mindenféle kütyüvel, ez nekem tetszik. A tablet középen kicsit furának tűnt először, de be kell ismernem, hogy praktikusabb ott fent, mert amikor leveszi az ember az útról a szemét (mert ugye az érintőkijelzőknél le kell), akkor perifériában még látod az utat, nem úgy mint pl. a VW-Skoda infotrainment rendszereinél.

Három kikötésem volt, ha már új autót veszek; legyen benne hátul is elektromos ablak, legyen benne középső kartámasz és tempomat.
Ez olcsóbban kijött úgy, hogy Titanium helyett "eggyel lejjebb" a Business felszereltségbe kértem az extrákat, ennek megfelelően a pohártartókban kék mood lighting van, mert - gondolom - ilyen volt kéznél, illetve a könyöklő bőr borítású. - Elég menő.
Apropó bőr. Direkt nem akartam bőr kormányt, meg bőr kéziféket, meg bőr akármit, mert a szalonban kiállított darabban sem voltak, és összehasonlítva a céges Focusok bőrözött felületeivel, nem éreztem úgy, hogy arra nekem 70.000-ret kellene pluszban költenem.

Bosszantó dolgok:
1. Start-stop.
2. A hátsó radar hangereje. Nem lehet beállítani és mindenki felébred rá, akkor is, ha másik kocsiban ül... egy másik utcában...
3. Ha felcsatlakozik a Sync 3-ra egy telefon, automatikusan elkezd menni a zene. Ezt nem lehet kikapcsolni.
4. Nincs olyan, hogy nem ég valamilyen lámpa.
5. A felkapcsolást sürgető jel szerint 80km/h körül fel kellene kapcsolnom ~2100-as fordulatról hatosba, illeve 55-nél ötösbe. Hát nem.

Fura dolgok:
1. Minimumra töltötték fel a hűtőfolyadékot a gyárban, ez miatt vissza kellett vinnem a szervizbe. De feltöltötték max-ig, azóta is ott van. A kezdeti Ecoboostos "szivárognak a löttyök" para: jelentem nincs.
2. Tolatásnál az első ködlámpák felkapcsolnak. But why tho...
3. Ha ~24 óráig nyitva van a kocsi, akkor a Sync nem bootol be. Tehát be kell zárni még a garázsban is az autót, hogy legyen infotainment. Sajna nem "csak rádió", mert minden info ott jelenik meg.

Király dolgok:
Nagyon jól megy. Úgy ül az úton, mint egy nagyautó és úgy megy, mint egy kisautó. Mindezt úgy, hogy 5,6 volt a fogyasztásom a második tank alatt, most pedig a max. amit ki tudok csiholni az a 6,2l.
A sebességet már-már veszélyesen nem érzi az ember, simán jogos indok lehet, hogy "dehát biztos úr, én azt hittem 90-nel megyek, nem pedig 120-szal".
Belül, elöl mindent úgy és oda tol az ember, ahogy csak akar, nem jellemző rá a 2012-es Fordok szűk, az embert bekebelező kialakítása. Hátul is simán elférnek 185cm-ig az emberek.
Rengeteg teszt van róla a neten, az ott leírt jó dolgok mind igazak.

Babaolaj-csere 2018. március első hetében.

Még visszatérek.

Hibalista

- El nem romlott semmi, de a kis kávédarálóknál fícsör, hogy a benzinpumpa hidegen kerreg. Enyhén bosszantó, de egy kis terhelés és elmúlik.

Ide hordtam szervizbe

Ford FX PécsKissé flegmák, de jól dolgoznak.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2017
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5870
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Fiesta 1,3 2006 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Fiesta 2017 (2018)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)