Fiesta 1.1 PFI, lomha de jó
Szöveges ítélet
Egyelőre új az autó, nem fogok elfogultan véleményt írni, nyílván sok km még nincs benne ezért a megbízhatóságról majd késöbb alakul ki kép, de folyamatosan frissiteni fogom ezt az írást.
az 1.1-es motorral vettem ami a korábbi 86 helyett már csak 75 lovas, a 85 lovast nem próbáltam, de ez a 75 lovas nem egy rakéta, inkább a nyugodt közlekedésre való. 130-140 et persze kényelmesen viszi a pályán, de pl egy előzést azért meg kell gondolni mert nyers erő nem sok van benne.
egy 2019-es suzuki swiftből ültem át, az pl jobban ment de 300kg-al könyebb és 15 lóerővel erősebb.
igazából ezt az egy gyenge pontot tudnám most kiemelni, de aki nem racingolni akar annak ez is megfelelő.
eleinte szokatlan és fura volt a 3 hengeres motor hangja, de mára megszoktam.. kicsit harckocsi szerü.
futóműve nagyon jó, úthibákat jól simítja, zajszigetelés is remek, 130-nál sincs nagy szélzaj bent, mondhatni csend van. váltója már kevésbé olyan tipikus ford mint mondjuk az elöző fiestában, véleményem szerint abban jobb volt.
A ford pass alkalmazás zseniális, klíma jól hűt, betér is igényes, nem zörög csörög semmi.
ha most megint választhatnék. újra ezt választanám, de valószínüleg most a turbós ecoboost motorral.
Hibalista
- egyelőre semmi,de ha lesz valami frissitem az itéletet
Ide hordtam szervizbe
Ford solymár
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2020 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | swift | Következő autója? | valamilyen ford. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
