A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Fiesta (2012)

Fiesta 1.5 TDCI 75 LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az év dolgozója!

Szöveges ítélet

Életem első új autója volt, a cég ahol dolgoztam összesen több mint 200 darabot vásárolt belőle. Sok lehetőségem nem volt konfigurálni, mindössze a színéről dönthettem. 1.5-ös dízel motor a gyengébbik 75 lovas az autó felszereltsége fapad+: szervó, két villanyablak és klíma.
Külső: a Ford akkor vezette be az Aston Martin hűtőmaszkot ami nagyon jól mutatott, sokan megnézték és drágább hatást kölcsönzött az autónak.
Belső: tipikus Ford belső puritán olcsó hatású műanyagokkal és csúnya, de rettentően tartós szövet kárpitozással. Ennek megvan az az előnye, hogy semmit sem kímélve, de persze semmit sem szándékosan rombolva három év és 120 000 km után egy alapos takarítást követően az újautó illatot leszámítva (amit inkább műanyag szagnak neveznék) az autót újkori állapotának megfelelően adtam le.
Használat: na ebben volt nagy sztár a Fiesta, mert mindenki csak használta. 5-6 kollégámmal voltam egy irodában és ha közös volt az úti cél akkor többen utaztunk egy autóban. Volt aki kitaposta a lelkét és volt aki papósan 1500-nál elváltogatott nyomatékcsúccsal sosem találkozva és merem állítani, hogy a nívópálcát rajtam kívül senki nem tudta, hogy hol van. Volt olyan kolléganőm aki még 4.-ben is csúsztatta a kuplungot, de a Fiesták csak mentek és mentek. Soha senkié nem robbant le. Ez volt az erőssége: kis fogyasztással bármilyen körülmények között bármilyen felhasználóval hiba nélkül üzemelni.
A fék és a futómű jók, de ami kiemelkedő az a motor és a váltó. Évi 40 ezret menten vele nagyrészt városban és országúton, szóval kellett kilincselni rendesen, de a váltó nem fáradt el, ugyan olyan feszes és pontos volt mint az első métereken. A motor prémium márkákat megszégyenítő hangtalansággal üzemelt hidegen és melegen is. Én BMW rajongó vagyok, de a négyhengeres dízelmotorjaik elmehetnének énekórát venni a TDCI motorcsaládhoz
Én kb 50% országút 30% város 20% autópalya arányban használtam, így 4,6 literes átlag fogyasztás jött ki rántankolassal mérve normál használat mellett.
Összegezve: ha HR-es lennék és kiírnék egy álláshirdetést ahol a feladat eljutni A-ból B-be a legolcsóbban hiba nélkül az ilyen az ideális munkatárs rovatába csak azt írnám: Ford Fiesta 1.5 TDCI.

Hibalista

- Három év alatt kétszer kellett izzót cserélni.

Ide hordtam szervizbe

Ford Vagép Miskolc: nem túl kedvesek, nem túl gyorsak és nem túl közlékenyek.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Corsa Következő autója? Leon
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Fiesta 2012 (2012)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)