A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Fiesta (2008-2012)

Fiesta 1.4 TDCI VAN, max designe - 0 praktikum 

Az ítélet értékelése
2,0(5 db)

max designe - 0 praktikum, SOHA TÖBBÉ FORDOT!!!!

Szöveges ítélet

Üdv mindenkinek!

Szeretném leszögezni, hogy 2db is van belőle sajnos, amiket írok mind a 2-re igazak. (Senki sem mondhatja, hogy pont az 1000-ből egy sz@rt kifogtam)

Amikor elkezdtem nézegetni nagyon megtetszett, ezért esett rá a választás, hiba volt.

Nézzük a pozitívumokat:
Szép külső, kisteherautó ellenére magas felszereltség: jó HIFI, el ablak, el. tükrök, központi zár, multikormány, szép "jég-kék" műszerfal-világítás, műszerfal gumiszerű anyagból van nem fröccsöntött műanyag, csendesen fut.

Negatívumok: (ebből sajnos sokkal több van).
A motor mindkettőből állandóan kinyomja a nívópálcát, már tiszta olaj a motorburkolat.
A felnik annyira puha fémből vannak fele annyira sem bírják a magyar utakat mint bármelyik más autóé, nekem már az összes szét van hajlítgatva-kalapálva. (gumisok mondták: "Ez minden Fordnál gond")
A bajuszkapcsolók a váltógomb a legaljább műanyagból készültek (pont amit tapint az ember).
Az ajtóborítás már újrahasznosított kólásflakon műanyagból készült, de ami a lényeg egy ilyen dizájnra sokat adó autó miért nem törődik azzal hogy sehogy sem passzol össze a műszerfallal, ott a nagy büdös hézag. (Nem arra a hézagra gondolok ami az oldalablak párátlanító rostélyának van kihagyva.)
Apropó párátlanítás: itt csak középen van egy kis picsányi rostély, más kocsiknál végighúzódik a szélvédő teljes szélességében, itt nem! Télen meg is látszik, hogy rohadtul nem hatékony.
Bovdenek leakadnak a fűtésszabályozó tárcsákról.
Szűk utastér, kicsi ülések. Az ajtó könyöklőjén nem ott van a kárpit ahol a könyökét pihentetné bárki is.
Az elektromos ablak kapcsolója nagyon nem esik kézre.
A motor gyenge mint a harmat, nem megy csak ha kitaposom a belét, akkor meg zabál. Úgy látszik a Peugeot-tól kapott HDI-motor nem muzsikál jól együtt a ford alkatrészekkel (Vezettem ilyen motorral szerelt 207-est, ami ment mint a disznó, ezért is mertem evvel a motorral venni a fordot) Kérdeztem a szervízben mi a fenéért nem megy ez a kocsi? Válasz: "Hát a Peugeot gyengébbre állítva ad a fordnak motort."
Nincs hűtővíz hőfokát visszajelző műszer a műszerfalon ergo nem tudom mikor üzemmeleg a kocsi, hogy a francba kímélje így az ember a dízelmotort ha nem tudja mikortól taposhatja neki 2000-es fordulat fölött? Mert mint tudjuk a motorok, főleg a dízelek, hidegen húzatva kopnak a legjobban, némelyik ilyenkor könnyen hengerfejes is lesz.
A váltón is látszok, hogy tiszta PSA erős rugóval.
A kuplung gyenge anyagminőségű, már a megvétel napján lehetett érezni, pl. ha kinyomva tartod "remegteti" a lábadat, még bírja, de nem tudom meddig. 1-est és hátramenetet sok esetben nem bírok kapcsolni csak erővel, előre-hátra gurulgatás és kuplungpumpálás sem segít olyankor.
Plusz a kuplung mintha mindig máshol fogna vagy az elektronikus gázpedál az oka -nem tudom- van amikor simán elindul, van amikor meg egy csomó gázt kell neki adni diesel létére (mint ahogy sok nő indul emelkedőn 100km-hez elég gázolaj égetésével) le ne fulladjon. És ez váltáskor is jelentkezik ez a probléma, van amikor vajpuha fokozatmentes a váltás, máskor meg üt-ránt egyet váltáskor mikor felengedem a kuplungot. (Mielőtt bárki ez alapján mondaná sz@rul vezetem annak elárulom több100000 km van már a lábamban, csak ez az egy típus csinálja ezt.
Az üzemanyagszint mutató nagyon aránytalanul mutatja mennyi nafta van még, az utolsó negyedben nagyon gyors ütemben megy lefelé ráadásul, a figyelmeztetés a kevés gázolajra nagyok későn jön, kb. 2-3 litert hagy tartalékra. Németországi utam során izzadtam mint kutya a kínai konyhán, már épp tartalékon mentem autópályán mikor kiderült hogy a legközelebbi benzinkút zárva van a következő meg még 84km-re.
Hátul nagyon szűk a csomagtér nyílása, ki-bepakolni nagyon kényelmetlen.
Pótkerék, emelő, kerékkulcs, a puha sz@r felnik ellenére is ki van spórolva, pedig ha széthajlik a felni sokra megyek a defektjavító készlettel.
ÉS MOST A FORD EGYIK LEGNAGYOBB HÜLYESÉGE: (TÁN TÖBB TÍPUSNÁL IS ÍGY VAN AHOGY HALLOM) HA CSAK A CSOMAGTARTÓT NYITOD KI ÉS VÉLETLEN MEGFELEDKEZEL SLUSSZKULCSRÓL, VÉLETLEN BENT HAGYOD, RÁCSUKOD A TETŐT ÉS RÖGTÖN LEZÁR A KÖZPONTI. HA NINCS KÉZNÉL A PÓTKULCS EXTRA NAGY CUMI!!! LEHET FELTÖRNI A KOCSIT.
Kaptam még típus-visszahívást is miszerint a B oszlopban a biztonsági öv csavarja rossz minőségű, ütközéskor könnyen kiszakad, a levél 2 hónapja már megjött, bejelentkeztem, hogy javítsák ki, megrendelték az alkatrészt és ha itt van szólnak, hogy mehetek. Azóta is telefonálnak....

Összegezve:
Ne dőljetek be a Ford dizájnjának!
A Fordok továbbra is szép külsejű hordók fossal tele.

Hibalista

- Fütésszabályzó tárcsa bovdenek - Biztonsági öv csavar. - Mindig kinyomja a nívópálcát a motorból.

Ide hordtam szervizbe

Sajnos uniós rendelet ide-oda, nem vihetem maszek szerelőhöz, mert ugrik a garancia.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2011
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Doblo maxi 1.6mj. Következő autója?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Fiesta 2008 (2008)

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)