Utazóláda
Szöveges ítélet
2012 augusztusában vettük meg életünk első autóját, így minden bizonnyal elfogult lesz az ítéletünk. 68 lóerős dízel, alapból több mint 1000 kg, nem egy erőgép. 1700-tól éled a motorja, 2000 körül húz, 120 felett még nem is mentünk vele.
Főleg városban használjuk (60-as tempó), mellette valamennyi autóút (100-as tempó), így 70-30%-os arányban 4,1-4,4 a fogyasztása légkondi nélkül.
A futómű egészen jó, a váltó már nem annyira, kicsit ügyeskedni kell vele, de ez talán a 179.000 km-nek is betudható.
A bódé teljesen rendben van, majdnem tágas, elől-hátul bőséges a fejtér, a lábtér is elegendő, bár a vezető jobb térde hozzáér a középkonzolhoz, pedig nincs hosszú lábam. A kilátást az A-oszlop eleje korlátozza kicsit. Zörgések, nyüszögések, ciripelések nincsenek az utastérben.
Hibalista
- Mivel még csak 3 hónapja használjuk, egyelőre csak egy izzócsere volt elől, ami viszont igen macerás ennél a típusnál.
Ide hordtam szervizbe
Kerekes Pál-Újszeged. Kollégám, abszolút megbízható, sőt lelkiismeretes, cserébe nem gyors. :) Közepes árak.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 177000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
