Rohadék, egy sz*r!
Szöveges ítélet
Egy hulladék. Lassú mint a tetü. Milyen autó az ami 68 lóerős és jó ha a 160-at tartja autópályán? Alig gyorsul, az ember lába a hűtőben folyamatosan. Előzni istenkísértés. Kényelem: kb. 1 óráig semmi baj aztán derékfájás és mozogni kell mint zsidóban a fájdalom. Váltó: még egy ilyen vacak szerkezetet még nem láttam. Ott kezdődik, hogy 20.000 km-nél elment az 1-es fokozat szinkronja. 3 hónap szervíz. 3-asba alig lehet betenni főleg gyors váltásnál ami elkerülhetetlen a kis teljesítmény és a turbólyuk miatt. A gumiharang meg olyan rajta mint egy féltengely porvédője, ráadásul hidegen összeragad és nyikorog. Csomagtartó: nulla, inkább hagyjuk. Az ablaktörlő elvi hibás, a bal oldali kar úgy húzza le a vizet, hogy a jobb oldali fölé nyomja, tehát a víz ott marad a szélvédőn. Nem mérnök tervezte az biztos. És az ablakmosó tartály is kicsi. A kormány csak le-fel állítható, milyen már ez? Az elektromos ablaknak nincs olyan funkciója, hogy egy gombnyomásra le ill. felhúzza az ablakot. A kulcsot nehezen lehet betenni a gyújtáskapcsolóba. Orrán száján folyik az olaj (szelepfedél, tömítések, mindenhol). Tehát, egy csomó apróság amik önmagukban felejthetőek lennének de mivel ennyi van belőle így azt tudom mondani, hogy az autó egy nagy rakás szar. Előtte VW csoportból volt kettő is, na az ott van. Mert az ördög a részletekben rejlik. FORD feel the difference.
Hibalista
- Váltóban 1-es szinkron gyűrű
- Ablaktörlő lapát 2 hónap alatt elkopik
-
Ide hordtam szervizbe
M1 Autoplanet
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Cordoba | Következő autója? | VW |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.9/10) |
