Megbízható, jó autó!
Szöveges ítélet
Amikor először megláttam egy újságban az akkor új Fiesta-t, azt gondoltam magamban: "nekem kell egy ilyen!" Az előző autóm is Fiesta volt. Egy 1978-as. Hihetetlenül megbízható volt, de koránál fogva voltak hibái. Ezek a hibák nem a főalkatrészek hibái voltak (motor, váltó, futómű egyben volt), hanem karosszéria hibák. Aztán, amikor átvettük az új autót......... MENYORSZÁG! Távirányítású központi zár, távírányítású csomagtér ajtó, elektromos ablak, szervó kormány, ködlámpa..... Csendes, jó fogyasztású motor, (ami nem egy erőgép, de A-ból B-be bármikor elvisz), pontos váltó, jó futómű, szóval egyben van. Akár a fogyasztása. Egy teli tankkal 650-700 Km megtehető. Szóval átvettük az autót, mentünk vele, és mentünk, és mentünk...... és azóta is megyünk vele. Húszezrenként olajcsere, szűrők cseréje, stb, ami kell, meg tankolás.
Hibalista
- Az olajcserén, és a kopó alkatrészeken kívül (ez alatt az első féktárcsákat és fékbetéteket értem) semmi.
Ide hordtam szervizbe
Amíg garanciális volt, a Ford Piramoshoz vittem.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
A gari lejárta után Matisz Rudi szervizelte (szervizeli) Budakalászon.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 109000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fiesta 1,1 Ghia (1978) | Következő autója? | Kíváncsian várom ősszel az új Fiesta-t! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
