Középtávú mindenes
Szöveges ítélet
A kocsinak második tulajdonosa vagyok jelenleg is. Gyakorlatilag új állapotban vettem meg. 7 éve naponta használom, cserben még sosem hagyott. Viszont apró bosszantó hibákat már produkált (lásd hibalista)
ezek közül legkomolyabb a lambda szonda volt, de még ezzel is lehetett tovább közlekedni.
Az 1.3-as, 8 szelepes, láncos motor megbízható, de régi konstrukció és egyáltalán nem pörgős.
A futómű a kocsi igazi erőssége és ez kanyarokban fokozottan érezhető. Egyszerűen rá van ragadva az útra olyankor, nem kell lassítani. Sajnos cserébe az úthibákat nem igazán tompítja, hamar megtanultam kátyúkat kerülgetni. Normális úton viszont élvezetes vezetni.
Összességében elégedett vagyok vele.
Hibalista
- -Az oldalsó ablakkeret műanyag borítása levált, szilikonnal visszatettem. - -Lambda szonda, magam cseréltem. - -Bal fényszóró állítómotorja recsegni kezdett, elvileg komplett csere lett volna mert nem bontható, ennek ellenére helyretettem-összeraktam, azóta jó. -
Ide hordtam szervizbe
Szakszervízbe hordtam az elején, néhány olajcsere után rájöttem hogy jobb ha magam csinálom.
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Ismerőshöz vittem néha, de csak hogy levizsgáztassa.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | vectra A | Következő autója? | focus |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
