Gyengusz, de jóképú
Szöveges ítélet
Sajnos az 1.3-as motor nagyon gyenge, bekapcsolt klímával, teljes terheléssel (neadjisten lejt?n felfelé) a motor kvázi meghalt. Nagyon lomha és sokat fogyaszt, pedig nagypapásan vezetek, soha nincs "pedal to metal" effektus.
Ilyen motorral soha többé... (A következö már úgyis dízel lesz) Egyébként Fiesta-t bármikor újra gondolkodás nélkül, (csak ne ezzel a motorral :-)). Az ülések ülölapjai nagyon rövidek, de ezt leszámítva a kényelem fejedelmi, az anyagok strapabíróak, és igényesek.
S most így 2 és 3/4 év után befizettem már az újra, amely mint ahogy fentebb ígértem: 1.4 TDCi lesz. Ha jön, majd beszámolok róla.
Hibalista
- gyertyakábel csere garanciában (négyszer!); 0-dik km óta hetente leesö tükörállító gomb (ha nem nyúlok hozzá akkor is): megjavíthatatlan, azt mondják típushiba, együtt kell vele élni.
-
- Azóta már több mint 40.000 km benne, minden változatlan, a fogyasztás nagy átlagban inkább már közelít a 7,5 felé, de 7 alá nem bírom levinni... :( semmi különösen zavaró dolog, egy valamit kivéve, hogy enyhe rezegő / zörgő hang jön a tengelykapcsoló felől alapjáraton felengedett kuplungnál, mely gázadásra megszűnik: még senki nem tudott vele mit kezdeni. hmmm.... :( Jah és kormányrázás nálam is van (néha) de olyankor felgyorsítok 135 és 140 közé, s akkor megszűnik...
Ide hordtam szervizbe
Autonett Kft. - Csepel
Szerencsére 3 év vagy 60.000 km ingyen szervizcsomag van, amit ajándékba kaptam (semmit nem kell fizetnem a szervizeknél). Persze lehet, hogy nem is csinálnak vele semmit a kötelez? átvizsgáláskor... :-(
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Twingo | Következő autója? | Ford Fusion / Focus |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
