Ezust uszoda, eljen a rozsda!
Szöveges ítélet
Fiatalon keves km-el kerult hozzam, vagy fel ev keresgeles utan. Ez volt amit akkor emberi aron megkaptam, kovetheto volt az elolete es nem volt galacsinna torve. ABS, klima, CD benne volt, mast nem is akartam.
Muszakilag jo, kotelezokon es a gyartasi hibas alkatrszeken (tagulasi tartaly, kerekcsavar) kivul mast nem kert, relative olcso hozza minden. Ha tudtak volna normalisan lekezelt, uregvedett, stb kasztnit gyartani 2000-es evek elejen Fordek, orok darab lehetne. Kell neki az utolagos uregvedelem, ha van meg mit vedeni.
Vezetni, jo. Kulonosen a futomuvet szeretem, lehet vele temposan kanyarodni. Fek es a gyorsulas harmatos. Az ulesek nekem hosszabb tavon 200+ km kenyelmetlenek, rovid az ulolap, es a derekam sem tartja, az allithato ulesmagassag nem emeli az ulest, hanem donti az ulolap hatuljat, garatulalok. Hidegben varosban is elvan 7 liter korul, palyan minimalsian tobbet ker, nagyon nem kergetem mert nem szeretem a szelzajt amit ilyenkor produkal, es a motor is sokat forog mar 130 felett, szinten nem igazan csendeben.
Osszessegeben egy szeretheto auto, ha normalis minosegu fembol, jo minosegben gyartjak, megtartottuk volna masodik autonak. De nem volt kedvem uj ajtokat es motorhaztetot venni ra, se tovabb varni arra, hogy hol engedi el magat a tomitopaszta es azik be. Persze lehet, hogy ez hiba volt, ha ezek is rendbe lettek volna teve rajta, onnantol mar semmi gondja.
Hibalista
- Karosszeria: csomagterajton a vizkivezeto lyukak nem voltak lyukasak - folyamatosan beazott a csomagterzar felol. Karosszerias belevagott egy csavarhuzot - csinalt lyukat mind a ket szelere, igy innen mar nem azik be. Azik mashonnan, tetolemez es a C oszlop lapolasanal a tomitopasztat kisporoltak, lyukas volt. A kalaptartot tarto muanyag alatt azott be, latni nem lattam, csak folyamatosan peneszes volt a csomagter karpitja. Nagyon nehezen jottunk ra a csaladdal, hogy honnan jott a viz ismet a csomagterbe. - Az ajtok alja rohad, mint az osszes markatarsan. Persze szinten a tomitopaszta mellett kezdodik. A motorhazteto is rohad a visszaperemezesnel belul,a tomito paszta mellett a valtozatossag kedveert. - - Kerekcsavar gate - a gyari kerekcsavar aranyarban, rez puhasagu fos. Evekig szenvedtem vele mert 110-tol razta a kormany, semmit ertelmeset nem tudott a markaszerviz kezdeni a problemaval. Vegyek uj felnit mert gyari hibas alvazszam szerint - persze ezt csak a garancia lejarta utan tudtak kinyogni, vettem es ugyanugy razott. Majd kitalatak, csereljek lengokart, mert az elso szeriaknal erre a problemara garanciaban ez volt a megoldas - ez nem elso szeria es anyad cserel lengokart. Itt adtam fel es nem mentem 100 felett.. - Nagy I-nal a gumis kiszurta, hogy deformalt minde anya az auton, ami eddig csak markaszervizben volt. Kicserelte oket, innentol megszunt a kormany remegese. 300/db, markaszarvizben 1500. Itt hagyatam el a markaszerviz latogatsast. - - Hutoviz tagulasi tartalya elrepedt, csak ugy magatol, torve nem volt.
Ide hordtam szervizbe
Pegazus rent, AutotaktJo volt amig mukodott, hatso ajto beazasat azonnal megcsinaltak, vezerlest es kotelezoket csereltek.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Forumla 3000Kotelezo szervizeleseket csinaltak, rendben volt. Igaz ott voltam en is...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Kizashi manual |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
