Drága alkatrész
Szöveges ítélet
Nem volt vele semmi bajom.
250 ekm után csúszott a kuplung. Javítása kb. 400-ba került volna, hála a kettős tömegű lendkeréknek. (Csak annak cseréjével vállalták volna)
A kerékcságyak és lengéscsillapítók is kimentek.
Meghallottam a porlasztócsúcs és nagynyomású szivattyú árait, elment a kedvem a TDCI-s motoroktól.
Egy 250 ekm utáni felújítás nem biztos, hogy ki jött volna 1 milkából.
Gyorsan eladtam, mert a VAN-oknak nincs ára.
Tökéletes autó lenne egy családnak (nem a VAN típus) évi 10-15 ekm-re.
15 évig ráköltés nélkül autó.
Én aki munkához használtam beláttam, hogy olyan autó kell, mely javítási és alkatrész költségei igazodnak a szerényebb lehetőségeimhez.
Aki meg milliomos annak nem gond 5-6 évenként új kocsit venni, de az nem ebben az árkategóriában és autókategóriában gondolkozik.
A 4-6 milliós TDCI-s autókban is ugyanazok a szerkezeti elemek vannak , mint az 1.4-es olcsóbb kistestvérben, de a kistesó alkatrészárai is majdnem ugyan azok.( miért lennének olcsóbbak)
Értékelem azokat a "komoly" véleményeket, melyek 5-10 eKm után esküdöznek autójuk kivállóságára.
200 ekm után mondjunk véleményt, mert addigra derül ki, hogy milyen szinten számíthatunk az autónkra.
Nem a Suzuki az én autóm, de azt legalább meg tudom fizetni, elvégre nem a tízmillió milliomos országában élünk.( sajnos)
Hála a technikai forradalomnak, nem csak a benzinár miatt ér véget az olcsóbb kocsikázás.
Hibalista
- Porlasztó csúcs tűzkarika - Fékbetét,féktárcsa - Motorháztető zár
Ide hordtam szervizbe
Csak ismerős maszek szerelőkhöz hordtam, mert a szakszervízekben a régebbi autóimnál csalódtam. Hülyének és pénzeszsáknak nézték az embert.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 135000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Ignis | Következő autója? | Swift 1.3 Sedan |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.0/10) |
