A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Fiesta (2001-2007)

Fiesta 1.4 TDCI VAN 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drága alkatrész

Szöveges ítélet

Nem volt vele semmi bajom.
250 ekm után csúszott a kuplung. Javítása kb. 400-ba került volna, hála a kettős tömegű lendkeréknek. (Csak annak cseréjével vállalták volna)
A kerékcságyak és lengéscsillapítók is kimentek.
Meghallottam a porlasztócsúcs és nagynyomású szivattyú árait, elment a kedvem a TDCI-s motoroktól.
Egy 250 ekm utáni felújítás nem biztos, hogy ki jött volna 1 milkából.
Gyorsan eladtam, mert a VAN-oknak nincs ára.
Tökéletes autó lenne egy családnak (nem a VAN típus) évi 10-15 ekm-re.
15 évig ráköltés nélkül autó.
Én aki munkához használtam beláttam, hogy olyan autó kell, mely javítási és alkatrész költségei igazodnak a szerényebb lehetőségeimhez.
Aki meg milliomos annak nem gond 5-6 évenként új kocsit venni, de az nem ebben az árkategóriában és autókategóriában gondolkozik.
A 4-6 milliós TDCI-s autókban is ugyanazok a szerkezeti elemek vannak , mint az 1.4-es olcsóbb kistestvérben, de a kistesó alkatrészárai is majdnem ugyan azok.( miért lennének olcsóbbak)

Értékelem azokat a "komoly" véleményeket, melyek 5-10 eKm után esküdöznek autójuk kivállóságára.
200 ekm után mondjunk véleményt, mert addigra derül ki, hogy milyen szinten számíthatunk az autónkra.

Nem a Suzuki az én autóm, de azt legalább meg tudom fizetni, elvégre nem a tízmillió milliomos országában élünk.( sajnos)
Hála a technikai forradalomnak, nem csak a benzinár miatt ér véget az olcsóbb kocsikázás.

Hibalista

- Porlasztó csúcs tűzkarika - Fékbetét,féktárcsa - Motorháztető zár

Ide hordtam szervizbe

Csak ismerős maszek szerelőkhöz hordtam, mert a szakszervízekben a régebbi autóimnál csalódtam. Hülyének és pénzeszsáknak nézték az embert.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 135000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Ignis Következő autója? Swift 1.3 Sedan
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Fiesta 2001 (2005 - 2008)

További ítéletek (336 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)