A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Fiesta (1989-2001)

Fiesta 1,6 XR2i 8V 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ford Fiesta MK3 XR2i 8V --= Egy kis éXRdoboz =

Szöveges ítélet

Az autó kb. 1,5 éve van nálam, és azóta nagyon hozzámnött! Igazi kis méregzsák, az utcán elég sokszor fordulnak a fejek utánam :)
Közös multunk elég színes, rögtön elsö héten belopta magát a szívembe egy vezérmüszíjszakadással. Ennek eredménye: 5 szelep új, az összes becsiszolva, szimmeringek kicserélve, azóta egy gramm olajat nem eszik. Alkalmam volt betekinteni a motor állapotába, és 140000 km után is gyári méretüek a hüvelyek, semmi váll, és a komresszió is rendben.
Az egyik legnagyobb problémám szerintem egyedi: 1 év, sok fejvakargatás, és súlyos tízezrek után jöttünk rá, hogy a jobb oldali féltengely ~2cm!-rel volt rövidebb a kelleténél (korábbi hanyag szerelö?) és egy kövérebb gázadásnál kiugrott a belsö csészéböl és ledarálta a csillagkereket görgöstül;ezt egy 1,4-es escort féltengely oldotta meg, azóta tünetmentes.
Gyengélyeként felróható a jópár km alatt meglehetösen elkopott vezérmütengely, mely hamarosan lecserélödik.
A váltótartóbakokat kicseréltem, mert az egyik elszakadt, valószínüleg a 105 lóerö szétdolgozta.
Belsö tere jól össze van rakva, a jó magyar utakon sem akar széthullani, nem zörög túlzottan, pályán pedig leszámítva a néha berezonáló váltókart és a tekintélyes szélzajt teljesen elfogadható.
A gyári sportülések kemények de még hosszú távon is kényelmesek, oldaltartásuk elégséges.
A kormány áttételezése jó, enyhén alulkormányzott, a kormányút kellöen rövid.
A futómüve nagyon jól sikerült, a kanyarokat falja, behintáztatáskor a fara szeret kitörni.
Összességében sokat költöttem rá, önhibából is, de most hogy karban van tartva, meghálálja a gondoskodást.

Pro:
- jó az alkatrészellátása
- olcsó hozzá minden
- megbízható, legalábbis ha jól karban van tartva, és meg van neki adva ami kell...de ez minden autónál íígy van ;)
- nagyon brutál menetteljesítmény (9,1 -> 0-100km/h)
- parádés futómü
- igazi sportkocsi, élmény vezetni

Kontra:
- kiegyensúlyozatlan fogyasztás (város:9-13 l ; országút: 6-6,5 l)
- tekintélyes szélzaj
- szervó hiánya
- kontakthibák (ford.szám-mérö ugrál össze-vissza, müszerfalvilágítás fényereje szintén)

Hibalista

- vezérmüszíj, (elözö szakadása miatt: 5 szelep), szelepszárszimmeringek, bal h. kerékagycsapágy, 1db hidrotöke + szelepemelö, váltótartó-bakok, kp.zár- motorok, jobb el. ablak motor, jobbos féltengely,

Ide hordtam szervizbe

Némethi Tibor (Autószerelö)
2030 Érd, Szalvia u.

Ford Bontó
2030 Érd, Mecseki u.
(23) 376-119

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Édsapám (a Legmegbízhatóbb szerelöm)
Öregem garázsa :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1991
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 147000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Samara 1,3 5a Következő autója? Ford Focus/Escort
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Fiesta 1989

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)