A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Fiesta (1976-1989)

Fiesta 1.6 D 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Szürke szamár (akire mindig lehet számítani)

Szöveges ítélet

15 autót mondhattam magaménak életem során ,volt köztük keleti nyugati de mind benzines volt.Mivel volt ezelőtt 3 Fiestám is nagyon megszerettem őket és jókat hallottam a diesel változatról ,úgy döntöttem belevágok.Természetesen mikor veszem életem első dízeljét?Igen ,szeptemberben :) Sok hirdetést végigböngésztem és végül egy nagyon olcsót néztem meg.Az eladó természetesen állította hogy ´rendes´ friss műszaki van az autón,sehol egy rohadás stb. ,erre a csomagtér alja félig hiányzott!Igazából látszott az autón a lelkes ám tecninkai felkészültséget teljességgel mellőzött javítások tömkelege,de mivel sürgősen autóra volt szükségem és egész jól lealkudtam a verdát(165eFt) és ha más nem a motorja nagyon jónak tűnt ,megvettem.Nagyon furcsa volt benzines után dízelt vezetni de meglepően fürgének bizonyult(160km/h!) ha az ember átállt a dízeles vezetésre.Az első hidegzuhany már hazafele elkapott.Kiderült hogy nincs töltés! GRRRRR Ez a hiba a későbbiekben többször is előfordult egészen addig amíg teljesen kicseréltettem a generátor belsejét Bosch-ra.Ezzel már semmi baj nem volt.Az első pár hét a hirtelen kijött hibák orvoslásával telt, (pl.:zörög a kipufogó ,mi lehet a baj?Hát igen ,a tartóbakot ami ugyebár gumi LENNE az élelmes előző tulajok valamelyike kicserélte egy megfelelően meghajlított 100-as szögre! :) )de eközben az autó vígan tette dolgát.Mind1 hogy városban ,vagy országúton használtam 6 körül evett,olajat nem szopogatott és bár mindíg volt valami kis hibája ,mindíg elvitt mindenhová!Pár hónap múlva olyan meló jött be ahol rengeteget kellett mennem az autóval (3 hónap alatt 15ezret!)és sokat hosszútávon ezért megfordult a fejemben hogy na most biztos bekrepál a motor de nem!Csak ment és ment!Sőt néha amikor nagyon szorított az idő, teli talppal mentem fel Pestre(50km-160km/h) illetve vissza és ekkor sem lett semmi baja.Egyik barátom meg is jegyezte hogy ha egyszer ez a motor kikerül a kocsiból akkor rakjam ki egy üvegkalitkába és állítsam ki mert nem semmi amit kibírt alattam :) (az előző fiestám egy xr2 volt ;) )Aztán mivel a kis kocsi meg is kereste az árát ezért elhatároztam hogy rendberakom.Teljes karosszériafelújítás,fék ,futómű javítás stb.friss KPM vizsga és már csak egy fényezés kellett volna rá mikor jött egy kihagyhatatlan ajánlat:nagyon olcsón hozzá tudtam jutni egy benzin-gázos, E30-as ,6hengeres BMW-hez ,amire évek óta vágytam!Úgyhogy megváltam a kis fityómtól(hiába nem FIAT ez a név ragadt rá) és egy kollégámnak adtam tovább ,mert tudtam hogy ő is jól fog járni vele.Eddig nem is panaszkodott! :)
Előnyei közé tartozott hogy a legnagyobb hidegben is pöccre indult,ha kellett akkor öten is elfértünk benne,jó volt a fűtése és kellemes volt vezetni. Hátrányos tulajdonsága is volt (bár nem sok)pl. hidegben olyan szinten rezgett minden műanyag elem hogy komolyabb hifit kellett berakni hogy elnyomja :) ,a csomagtér elég kicsi volt ,és a műanyag alkatrészek állandóan letörtek.Hát ´röviden´ ennyi lenne a fityóm története.Mindenkinek tudom ajánlani aki szerény,egyszerű de mégis megbízható közlekedési eszközre vágyik és ezt megoldja ezt egy átlagos Suzuki 3 éves értékcsökkenéséből!

Hibalista

- Főleg elektromos alkatrészek:önindító,generátor(érdemes Bosch-ra lecserélni ,mert a gyári Motocraft nem vmi jó),kerékagycsapágy(rossz utángyártott márka választása miatt 9000km-enként csere,fűtőradiátor,kipufogó,termosztát (ezzel az alkatrésszel elég sokat bajlódtam ,az utángyártott alkatrészek nem igazán akartak kinyitni,míg végül egy bontott(!!!)termosztát oldotta meg a problémát),kuplungszerkezet + a szokásos (betétek,tárcsák,gömbfejek stb.)

Ide hordtam szervizbe

Haverom, Ronykó
Tatabánya

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Barátaimmal mindenki garázsában (nekem sajna nincs)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1986
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Favorit Következő autója? BMW 320i (E30)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Fiesta 1976

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)