Megbízható, de vicces fogyasztás
Szöveges ítélet
Barátnőmnek az első autója volt, végül többért adtuk el mint amennyiért vettük ha nem számolom a műszaki vizsgát meg a pár apró javítást.Soha nem hagyta ott sehol és a futóműhöz sem kellett soha hozzányúlni.A egyetlen nagy hibája a motorja ami köztudottan nem a legsikeresebb konstrukció.Az előző tulaj úgy érezte a központi fúvókát kartonpapír tömítéssel és gyufaszállal kell mókolni, mert majd úgy biztos jó lesz.Először az tűnt fel, hogy mindig visszaejti a benzint a tankba és az első indulás nehéz, aztán nem esett vissza az alapjárat egy csomószor, hanem ilyen 2000 körül maradt vagy ha visszaesett akkor is 1500ra.A fogyasztás kb 12.5 és társai úgyhogy elvittük szervízbe és kiderül, hogy szét van barmolva az injektor.Vettem 4ért egy bontottat rá egy haveromtól, mert újonnan 220 a fordnál és egy lambdaszondát 7500ért újonnan.Utána nem volt magas az alapjárat, de a fogyasztása mindig szar maradt és kb havonta egyszer vagy kétszer indulás után lefulladt párszor és ingadozott az alapjárat.Barátnőm csak 5-10km-es utakat ment vele legtöbbször szóval valamilyen szinten ennek is betudható volt a magasabb fogyasztás.Hosszú távon kedvezőbb volt, de pályán soha nem mentünk vele.Egyébként masszív kis autó, első kocsinak tényleg csak ajánlani tudom mindenkinek, de inkább valami dízel vagy kis karbis motorral.Az ajtók és az ívek rohadtak rajta, de kb 700Ft! volt egy komplett ajtó hozzá az interneten.Amikor eladtuk szomorúak voltunk,mert azért nagyon szerettük!
Hibalista
- Injektor központi fúvóka, lambda szonda.
Ide hordtam szervizbe
Egy injektoros budán
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mitsubishi Colt |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
