A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Fiesta (1976-1989)

Fiesta 1,1 c 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kék veszedelem

Szöveges ítélet

A drágánkat a sógor segítségével tettük magunkévá egy enyhén átitalozott este után!Megláttuk a hírdetését,ráböktünk:ő kell!Gazdája az építkezésre hivatkozva adta el,nekünk meg épp ilyen kicsi,olcsó gép kellett,tehát az üzlet megkötetett.Némi alku után<törött szélvédő,törés nyomai,szar gumik>350 000-ben maradtunk!
Mindenkinek büszkén mutogattuk alig 14 éves szerzeményünket,és imádkoztunk,nehogy szarban hagyjon minket!Őszintén:nem sokszor tette,de akkor mindíg a lehető legrosszabbkor!Elég rosszul indult azaz év mikor jan.1 hajnalban tili-tolival edzettünk a hátralévő 364 napra...Az akksi átlag 1 évig bírta,sehol nem jöttek rá vajon miért is?Az elektronika még ha kevés is volt benne redszeresen meghülyült,mintha egy őrült olasz tervezte volna,delíriumos állapotának csúcspontján!Külön öröm volt mikor 2 éves lányom mondta <utánam naná>:medát ez a szal?
Különben szerethető vadállat volt a kis Ford,ha felgyorsult<kifutópálya hosszú üres aszfalt>,ment mint a veszett fene!Városban,lámpánál símán ott szoktam hagyni a mitugrálsz papapénzénmenőautóbantrónoló szarosokat!Persze a győzelem erkölcsi,hiszen az 1,1-es motortól nem lehet csodát várni...Apropó motor!Az enyém szerintem jól össze volt rakva,olajat nem szerette,hangja szinte semmi,szóval tényleg imádtam!KInt 140 volt a max. csak egyszer próba szinten!100-110 körül vitte a kasztnit,mint Floki a lábtörlőt.Rengetegszer voltunk Balatonon,Sopronban,Sümegen,Fehérváron és mindenhonnan haza is hozott!Országúton 5,2 körül égette a cuccot,de városban benyalta a 7,5 is!
A csomagtartó nem egy hilton,de mi bepréseltünk babakocsit<nagyot>,mellé Kata lányom néhány nélkülözhetetlen játékát + némi bolti bevásárlásból származó pékárut,kolbit,üccsit...Szóval kompromisszummal minden megoldható!
Sajna véget ért a menetelése,mert nemrég behalt minden elektronik cumó rajta ráadásul a papír vékony lemezelés is szétrohadt<dacára az évenkénti alvázvédőzésnek+ 2 évenként kihegesztésnek>nem volt más hátra kitoltuk a bontóba!Örülhettem annak,hogy legalább pénzembe nem került<köszi István és Ádám>nem hogy még nekem fizettek volna!Azért fájt érte a szívem,de immár 2 gyerekkel mindenképp megbízható,biztonságos autóra van szükségünk!
Néha még gondolok rá,mert nem volt rossz,de ha az elektronika jut eszembe,kinyílik a zsebemben a bicska...

Hibalista

- ac-pumpa,gyújtáselosztó,generátor,első rugó :törés,szellőzőventillátor,ja és az 5 év alatt 4! akksit evett meg,behalt a riasztó,két szélvédőcsere

Ide hordtam szervizbe

Varga Zsolt,Gencsapáti

profi!gyorsan,olcsón,régit-újat teljesen mindegy!Néhány szervíz járhatna ide tanulni...

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1987
Kényelem (4) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 187450
Megbízhatóság (5) Vezetett km 33642
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Skoda 105 S Következő autója? Suzuki Ignis 1,3 GLX
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Fiesta 1976

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)