A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » F-Series

F-S F350 1990-94 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ford F350 94´7.3Litcsigaüldöz?diesel

Szöveges ítélet

3.5t-ás hátul meghajtott dupla kerekes 7,3 literes V8-as diesel, dupla fülkével 4 sebességes váltóval
A kb 300 ezer kilométerre átszámolva futásteljesítmény? pick-up alapnyomatéka megfelel? indulásnál, de a 7300 cm3 tudomásom szerint nem volt turbós(nem hallottam fütyül? hangot, nem tapasztaltam hirtelen megindulást) DIESELEK SZÉGYENE üresen 2 személlyel sem ment nagyon, hát még 4 összesen 400 kg személlyel, könny? utánfutóval és 4 POLARIS 400cm3 93´, 600 95´, 800 96´, 800 97´ -es Snowmobil nev? járm?vel. (Én már akkor is 1996-97-ben motorosszánnak hívtam, bár tökmindegy ki milyen hülye magyar nevet talál ki neki.- Hernyótalpas lehet?leg ne legyen mivel azok általában teljesen fémek és tudnak úgy kb 30-40 km/h-t, a tank is csak kb100-at "milyen áron" ezek meg Kb 160-200km/h-t.) Szóval visszatérve a majdnem full luxus F350-re amerikában akkor sem tudtak valami fényes Dieselt építeni, most is csak kb3.-ak (1-2.-ak nem feltétlen ez a sorrend.Valami japánok H,T,M,I,-VolvoD5els?próbálkozásra-Saab(tesztdiesel a változó henger?rtartalmú) a Fiat csak a Feltaláló els?, amúgy sokadik)Bömös,Merga,PSA-Ford,VW,Renault,a Nissan csak Renault korban jó Hyundai-Kia-----Tata ez ma. Régebben Ditroit Diesel, Kenworth, Peterbilt-d?, International, Fightliner, régi Mack-ma ez Renault, International+ a stabil hajómotorok is ott voltak az akkori min?ségben. De a Ford nagyteherautók? Talán pont ezért buktak meg a dieselfronton, USÁ-ban. Ennél még a 5.6literes (ÁJEFÉJ) IFA a négy hengerével az alap 4,5, 5 tonnájával a maga 126? lovával, pedig ez nyugati és 7.3V8 és újabb mégsem jobb!!!!!még ha súlyra ugyanannyit is vitt többet biztos nem mégis SZAR. HÁ IFA A KIRÁLY???????????. Mi lett volna ha légkondit is kapcsolunk? Visszafele gurultunk volna hazáig? Ennél még a felforralt víz bu(gy)borékolása is többet ér, az legalább hasznos.
Kíváncsi lennék a viszonylag új Opel-GMamerikifejlesztés?2.2dízeléreis. mittud?
A hajam majd kihullott mire elértünk a 400 km-re lév? végcélig.
A 100 km-en míg én vezettem a V8 pörgött néha 10ezret is na ez csak vicc, de ordított az emelked?n mint az ordas ´volves´ 1-esben. Szóval kár volt ez a diesel, amúgy a kocsi nagyon extrém.

Hibalista

- 100km alatt semmi. Komoly gond nem volt a 3,5t teherautóval a tulaj szerint.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 20 l
Előző autója? F250 Következő autója? Ford F350 autószállító tréler
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford F-Series

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)