Ford F350 94´7.3Litcsigaüldöz?diesel
Szöveges ítélet
3.5t-ás hátul meghajtott dupla kerekes 7,3 literes V8-as diesel, dupla fülkével 4 sebességes váltóval
A kb 300 ezer kilométerre átszámolva futásteljesítmény? pick-up alapnyomatéka megfelel? indulásnál, de a 7300 cm3 tudomásom szerint nem volt turbós(nem hallottam fütyül? hangot, nem tapasztaltam hirtelen megindulást) DIESELEK SZÉGYENE üresen 2 személlyel sem ment nagyon, hát még 4 összesen 400 kg személlyel, könny? utánfutóval és 4 POLARIS 400cm3 93´, 600 95´, 800 96´, 800 97´ -es Snowmobil nev? járm?vel. (Én már akkor is 1996-97-ben motorosszánnak hívtam, bár tökmindegy ki milyen hülye magyar nevet talál ki neki.- Hernyótalpas lehet?leg ne legyen mivel azok általában teljesen fémek és tudnak úgy kb 30-40 km/h-t, a tank is csak kb100-at "milyen áron" ezek meg Kb 160-200km/h-t.) Szóval visszatérve a majdnem full luxus F350-re amerikában akkor sem tudtak valami fényes Dieselt építeni, most is csak kb3.-ak (1-2.-ak nem feltétlen ez a sorrend.Valami japánok H,T,M,I,-VolvoD5els?próbálkozásra-Saab(tesztdiesel a változó henger?rtartalmú) a Fiat csak a Feltaláló els?, amúgy sokadik)Bömös,Merga,PSA-Ford,VW,Renault,a Nissan csak Renault korban jó Hyundai-Kia-----Tata ez ma. Régebben Ditroit Diesel, Kenworth, Peterbilt-d?, International, Fightliner, régi Mack-ma ez Renault, International+ a stabil hajómotorok is ott voltak az akkori min?ségben. De a Ford nagyteherautók? Talán pont ezért buktak meg a dieselfronton, USÁ-ban. Ennél még a 5.6literes (ÁJEFÉJ) IFA a négy hengerével az alap 4,5, 5 tonnájával a maga 126? lovával, pedig ez nyugati és 7.3V8 és újabb mégsem jobb!!!!!még ha súlyra ugyanannyit is vitt többet biztos nem mégis SZAR. HÁ IFA A KIRÁLY???????????. Mi lett volna ha légkondit is kapcsolunk? Visszafele gurultunk volna hazáig? Ennél még a felforralt víz bu(gy)borékolása is többet ér, az legalább hasznos.
Kíváncsi lennék a viszonylag új Opel-GMamerikifejlesztés?2.2dízeléreis. mittud?
A hajam majd kihullott mire elértünk a 400 km-re lév? végcélig.
A 100 km-en míg én vezettem a V8 pörgött néha 10ezret is na ez csak vicc, de ordított az emelked?n mint az ordas ´volves´ 1-esben. Szóval kár volt ez a diesel, amúgy a kocsi nagyon extrém.
Hibalista
- 100km alatt semmi. Komoly gond nem volt a 3,5t teherautóval a tulaj szerint.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 300000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 20 l |
Előző autója? | F250 | Következő autója? | Ford F350 autószállító tréler |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
